la 01-12-2022 01:34 PM - editat ultima oară la 02-12-2022 09:39 AM de DanielaH
Bună ziua ,sunt un abonat al dvs și locuiesc în afara României,incerc de 3 zile să plătesc factura și cu noua aplicație nu reușesc, a-și dori să mi se explice cum trebuie procedat,cu noua aplicație nu reușesc. Mulțumesc.
01-12-2022 02:13 PM - editat 01-12-2022 02:18 PM
Bună@ Sorina!
Îmi pare rău pentru situația prin care treci, dar până se clarifică, cred că poți încerca de aici:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Selectezi de sus, după ce accesezi link-ul, operatorul la care ești abonată ( Orange Romania Communications sau Orange Romania).
Sper să reușești!
Mai ai un topic asemănător aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/de-luna-trecut%C4%83-nu-mai-pot-pl%C4%83ti-factura-onli...
La mulți ani, Romania! La mulți ani, români!
Baftă!
la 05-12-2022 11:04 AM
@Sorina2, ai reușit să plătești factura? Te-a ajutat link-ul oferit de Vio73?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor