anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De luna trecută nu mai pot plăti factura online (sunt din Anglia)

Ionela3
Începător

Buna! De luna trecută nu mai pot plăti factura online, oare ce pot sa fac (sunt din Anglia)?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cine știe ce s-a întâmplat și ce nu funcționează. Poți încerca totuși să plătești de aici:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Intri în link și de sus selectezi Orange Romania sau Orange Romania Communications, apoi intri și introduci datele tale, urmând pașii de acolo.

Sper să reușești!

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

delfinas
#StarMember

Ionela, bun venit in Comunitate!!!

De ce nu o poți plăti? Ce obstacole întâmpini?

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Cine știe ce s-a întâmplat și ce nu funcționează. Poți încerca totuși să plătești de aici:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Intri în link și de sus selectezi Orange Romania sau Orange Romania Communications, apoi intri și introduci datele tale, urmând pașii de acolo.

Sper să reușești!

Baftă!

Multumesc! Am reușit sa o plătesc intrând pe link.Dar întrebarea mea este și pentru viitor cum o sa pot plăti tot prin acest link?