la 28-11-2022 11:03 PM - editat ultima oară la 29-11-2022 08:43 AM de DanielaH
Buna! De luna trecută nu mai pot plăti factura online, oare ce pot sa fac (sunt din Anglia)?
la 29-11-2022 05:53 AM
Salutare!
Cine știe ce s-a întâmplat și ce nu funcționează. Poți încerca totuși să plătești de aici:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Intri în link și de sus selectezi Orange Romania sau Orange Romania Communications, apoi intri și introduci datele tale, urmând pașii de acolo.
Sper să reușești!
Baftă!
la 28-11-2022 11:38 PM
Ionela, bun venit in Comunitate!!!
De ce nu o poți plăti? Ce obstacole întâmpini?
la 29-11-2022 05:53 AM
Salutare!
Cine știe ce s-a întâmplat și ce nu funcționează. Poți încerca totuși să plătești de aici:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Intri în link și de sus selectezi Orange Romania sau Orange Romania Communications, apoi intri și introduci datele tale, urmând pașii de acolo.
Sper să reușești!
Baftă!
la 29-11-2022 11:07 PM
Multumesc! Am reușit sa o plătesc intrând pe link.Dar întrebarea mea este și pentru viitor cum o sa pot plăti tot prin acest link?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor