la 11-07-2022 11:52 PM
la 12-07-2022 12:14 AM
la 12-07-2022 12:14 AM
la 12-07-2022 12:29 AM
la 13-07-2022 11:46 AM
la 08-02-2023 11:34 PM - editat ultima oară la 09-02-2023 09:49 AM de GeorgianaD
Revin din nou cu același mesaj deoarce nu ma pot dezabona de la Antena Play! Am sunat și la servicii clienți și degeaba … plata îmi vine pe factura Orange … in app Store nu am nici un abonament activ cum îmi apare pe contul Antena Play.
la 09-02-2023 06:03 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci!
Te sfătuiesc să le faci o sesizare din secțiunea Contact, dacă la 300 nu ai reușit să rezolvi.
Sesizarea o poți formula de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Mai jos, în pagină, ai secțiunea ,,Trimite-ne un mesaj".De acolo selectezi o variantă, bifând bineînțeles că ai acceptat termenii și condițiile. Dacă nu găsești o variantă anume, poți selecta ,,Altele".
Din păcate, Serviciul clienți fiind externalizat, are unele sincope și de aceea este mult mai bine să lași sesizări scrise.
Sper să reușești de data aceasta!
Baftă multă!
la 09-02-2023 08:38 AM
Nu am abonament Antena Play cu plata pe factura Orange, dar…daca e ca la Netflix, dezabonarea se face din contul Antena Play. Ai incercat asa?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor