la 21-04-2023 07:28 AM - editat ultima oară la 21-04-2023 08:13 AM de DanielaH
Buna,
Desi am achitat factura, serviciile nu se reactiveaza, ramanand tot suspendate.
In cat timp se reactiveaza, plata fiind realizata prin aplicatia Orange?
Multumesc
la 21-04-2023 08:34 AM
@Victorpirv: Bun venit în Comunitate. Pentru confirmarea platii, daca esti client Orange Romania, trimite un email cu dovada platii la adresa: plati@orange.ro chiar dacă ar trebui să se vadă în sistem ca plătită (având în vedere că a fost efectuată prin MyOrange), însă nu este încasată încă. Poți încerca și una din modalitățile de contact anunțând plata și solicitând urgentarea reactivării serviciilor. Personal îți recomand Chatul Djingo.
Te așteptăm pe acest topic cu actualizarea statusului sistuației sesizate, când ai noutăți în acest sens.
21-04-2023 10:12 AM - editat 21-04-2023 11:14 AM
Salut Victor,
Pe langa cele propuse de FLo mai sus, ai la dispozitie si contul tau My Orange.
Mai multe informatii referitoare la modalitatile de confirmare a platii, atat pentru clientii ORO cat si OROC aici.
la 21-04-2023 11:09 AM
Cand ai facut plata?
Reconectarea nu se face chiar instantaneu, poate dura si 24 de ore, depinde cum si cand apare plata in sistem.
la 21-04-2023 08:29 PM
Buna, si de ce orange sustine ca activare este imediat, in cazul achitarii prin aplicatia MyOrange?
Nu cumva contravine legii, prin reclama falsa?
Doar intreb asta
la 21-04-2023 11:20 PM
Imediat dupa ce intra plata in sistem, intre banca si Orange existand un delay.
Altadata, ca sa eviti situatia asta, ar fi bine sa platesti la timp.
Ai fost reconectat?
la 22-04-2023 01:21 AM
Nu, nu am fost reconectat la 23 ore de la plata.
Si, haideti sa lasam "sfaturile" si sa ne facem fiecare treaba, asa cum ar trebui...
Multumesc
la 22-04-2023 12:55 PM
Din păcate, a intervenit weekendul, când nu se operează sau se întârzie unele tranzacții.
Așa e, fiecare trebuie să-și facă treaba CÂND ar trebui, așa s-ar evita situații de genul ăsta. 😉
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor