anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura ,,umflata" cu 500 lei

user_14702060
Începător

Buna ziua,

S-a mai intamplat cuiva sa se trezeasca cu factura umflata pe luna mai?

Dupa zeci de apeluri am clarificat, au recunoscut ca a fost eroare de retea, dar inca nu s-a solutionat/remediat. In cont tot apar datoare!

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Nu am mai pățit așa ceva.

Poți detalia ce înseamnă eroare de rețea.

delfinas
#StarMember

Bun venit in Comunitate!!!

Poti da mai multe detalii? Era prima factura? Ce aparea la costuri?

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Cum z-a soluționat? Factura rămâne așa cum a fost emisă și la următoarea va apărea "surplusul" cu minus. 

FLo1
#StarMember

Chiar dacă este "soluționată", factura neplătită integral rămâne restantă și produce efecte precum suspendarea serviciilor până la plata acesteia. Reglarea se va face abia peste o lună, dar până atunci cred că ai nevoie ca serviciile să fie active. Nu-ți face probleme, diferența plătită se va regăsi în facturile următoare. Important este că ai clarificat acest aspect. 

Anonim
Neaplicabil

Dacă ți sa promis rezolvarea problemei in cont vei vedea soldul corect la următoarea factura.

Plătind factura curenta luna viitoare factura va fi pe minus

Totuși interesant ar fi daca ne poți spune cum o eroare de rețea umflă factura.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Important este să se și rezolve concret.

Nu, nu am  pâțit și sper să nu pățesc niciodată.

Sper să se clarifice cât mai repede.

Succes!

Trixen
#StarMember

Teoretic, regularizările se fac luna viitoare, la următoarea factură.

La diferente mici este ok. La 500 de lei mi se pare mult. Ar fi frumos sa se storneze factura existenta și să se refacă. Încearcă să îi contactezi în scris in acest sens și vezi dacă reușești.