la 21-12-2022 03:36 PM
Nu pot sa plătesc factura, asistentul Dino nu îmi funcționează și nu pot vedea sumarul. Cardul este înregistrat in aplicație și am tot plătit facturi cu el
la 21-12-2022 03:48 PM
Salutare, @Bell15
Daca incerci sa faci plata pentru o factura Orange Romania Communications(fostul Telekom), poti incerca aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Daca incercei sa faci plata pentru o factura Orange, poti incerca aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
In cazul in care ai facut mai multe plati pentru acelasi cont intr-o perioada scurta de timp, e posibil sa apara eroare.
Daca apare vreo eroare specifica atunci cand incerci sa faci plata, ne poti spune.
Asteptam vesti.
la 21-12-2022 03:48 PM
Salutare, @Bell15
Daca incerci sa faci plata pentru o factura Orange Romania Communications(fostul Telekom), poti incerca aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Daca incercei sa faci plata pentru o factura Orange, poti incerca aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
In cazul in care ai facut mai multe plati pentru acelasi cont intr-o perioada scurta de timp, e posibil sa apara eroare.
Daca apare vreo eroare specifica atunci cand incerci sa faci plata, ne poti spune.
Asteptam vesti.
la 22-12-2022 09:53 AM
@Bell15, ai reușit să faci plata? Te-a ajutat răspunsul lui And04?
la 06-08-2024 11:45 AM
Nu pot plati factura
la 06-08-2024 11:47 AM
Buna,
De ce nu poți plăti factura?
Poți detalia situația întampinata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor