la 24-08-2023 02:30 PM - editat ultima oară la 24-08-2023 02:35 PM de DanielaH
Buna ziua. Ma agresează aplicatia cu notificări de neplata a unui abonament la care postul telefonic e defect de peste 6 saptamani. Voi ati achita factura, sau nu? Eu unul, NU!
la 24-08-2023 02:49 PM
Salut,
Eu unul...DA, as achita factura. De ce? Pentru ca altfel risti sa-ti suspende serviciile (da, in cazul asta, nefunctionale oricum), si sa te trezesti ca te suna recuperatorii pentru bani. Nu cred ca e o placere.
Deci, da, eu unul as plati factura, si as cere reducere de pe factura urmatoare, tinand cont de nefunctionalitatea serviciilor. Taxarea nu se opreste odata cu nefunctionalitatea serviciilor. Ar fi bine daca ar fi asa, dar, din pacate, nu asa functioneaza lucrurile.
De mentionat ca, daca vrei sa se repare acea nefunctionalitate, trebuie sa faci o sesizare folosind unul dintre mijloacele de contact de aici.
la 25-08-2023 07:17 AM
Am sesizare, am avut si vizita la domiciliu, am avut si promisiuni de rezolvare si nu s-a intamplat nimic. “O sa” a fost raspunsul tehnicianului. Asa ca…
la 25-08-2023 08:50 AM
Să ai numărul de înregistrare, poze și tot ce ține de dovezi, le trimiți la ei și ceri să te scadă la facturi. Sigur, tot după ce plătești. Dacă nu o fac, trebuie să vină cu un răspuns clar.
24-08-2023 02:51 PM - editat 24-08-2023 03:23 PM
Salutare!
Și ai reclamat faptul că nu funcționează de acest timp printr-o sesizare scrisă? Te întreb pentru că altfel, este posibil să te dea la o firmă de recuperări. Eu aș achita factura urgent și aș face sesizare scrisă, direct din secțiunea Contact, adică:
- de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania:
https://www.orange.ro/contact/
- sau de aici, dacă ai servicii de la Orange Romania Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Rezultatul sunt sigur că va fi tare neplăcut pentru tine, dacă mai stai!
la 24-08-2023 03:15 PM
Salut!
Si eu as achita-o, dar, daca nu ai reclamat (cu numar de inregistrare) nu cred ca poti avea pretentia de reducere pentru perioada respectiva.
Gandeste-te ca pasii pe care ii va urma Orange sunt urmatorii (in cazul in care nu platesti si nu ti-au taiat deja serviciile):
Incearca sa gandesti la rece si cu calm.
la 24-08-2023 03:25 PM
Da, era bine sa anunti atunci cand a inceput problema, nu dupa 6 saptamani. :)) Dar chiar si asa, daca se constata ca defectul a fost din cauza operatorului, banuiesc ca n-o sa refuze nimeni reducerea aplicata pe factura urmatoare. Dar in niciun caz o abordare de genul: "nu imi merg serviciile, nu am anuntat pe nimeni, dar nu am de gand sa platesc" nu mi se pare ok.
Adica....da, sa presupunem ca problema e de la operator, dar e si interestul tau sa anunti ca nu functioneaza. Nu astepti sa se emita facturile ca pe urma sa-ti amintesti ca de fapt serviciul e nefunctional de ceva vreme si nu vrei sa platesti factura. Adica...trebuie un pic de intelegere de ambele parti, zic eu. :))
la 24-08-2023 04:37 PM
Așa cum spuneam și în alt topic, în contractul pe care l-ai semnat, Orange are toate drepturile iar tu ai doar obligația de a plati. Așa că trebuie să plătești ca să nu te trezești executat silit pentru o sumă mult mai mare. Că Orange furnizează sau nu serviciile la care s-au angajat prin contract, sunt sigur că se va găsi o armată de avocați care vor demonstra că nefurnizarea serviciilor este din vina ta.
25-08-2023 08:07 AM - editat 25-08-2023 08:07 AM
Atunci da, cu siguranta poti sa ceri sa iti scada din factura.
Dar mi se pare ciudat ca nu au rezolvat nimic. Nu ti-au spus care e problema? Tine de ei sa se rezolve?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor