la 09-01-2025 12:25 PM
Cum pot sa iau legatura cu un director de la orange pentru a discuta despre o factura gresita?
la 09-01-2025 12:30 PM
Salut,
Poți lua legătura cu serviciul clienți prin metodele de contact de mai jos.
la 09-01-2025 02:24 PM
Salutare!
Poti sa descrii problema aici sau sa folosesti pagina de contact, dar nu vei discuta cu un director (sau o persoana din ierarhia superioara). Sunt persoane angajate sa rezolve problemele.
PS: pentru solutionarea problemelor, toate companiile au o procedura si se incepe cat mai de jos (la departamentul care se ocupa de problema reclamata) si sus (adica sus de tot) nu prea ajung decat probleme extreme. Vorbim de o companie care emite milioane de facturi (sau cati abonati are) intr-o luna.
PS: sa stii ca ce se scrie aici, in comunitate, se citeste si se incearca rezolvarea.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor