anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura de la 60 lei la 136 lei, cum?

VidicanMihai
Începător

Factura de la 60 lei la 136 lei, cum?

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@VidicanMihai: Bun venit în Comunitate. Dacă este ghicitoare, te înțeleg. Dacă vrei o soluție, atunci oferă detalii despre abonamentele pe care le ai, tipul lor, eventual data încheierii (dacă este mai recent). Esti abonat Orange Ro sau Orange Rom Comunication (ex Telekom)? Revino așadar cu detalii. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Ai la detalii factură de unde ai costurile suplimentare.

Dacă nu reușești să le vizualizezi in My Orange, atunci poți suna la 300 sau 0374300300 ( din orice rețea), apoi formezi 1-1-1-0, pentru a intra în legătură cu un consultant. Este posibil să te identifice și Gia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Este posibil să fi avut reducere la Netflix 12 luni ( gratuit), iar ulterior, dacă nu l-ai închis, ți-a venit pe bani.

Dacă este așa, poți închide contul Netflix, după cum este aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/tv/inchidere-abonament-netflix/m-p/65185

Probabil și ceva majorări de prețuri, etc.

 

Succes!

arsradu
#StarMember

Salut Mihai,

Cand ai un pic de timp, arunca o privire si aici. S-ar putea sa clarifice un pic situatia.

Banuiesc ca, pe langa acea marire aplicata tuturor abonamentelor (cu 1 euro/serviciu), si diferenta de curs valutar, e posibil sa ai fie un cost suplimentar din ceva, fie un serviciu sa fi fost redus o perioada de timp dupa care a revenit la pretul lui normal, sau o combinatie intre toate cele de mai sus.

Detaliile ar trebui sa le ai pe factura. Astfel incat, poti lua de exemplu factura de pe luna Noiembrie/Decembrie si compari cu cea de pe Ianuarie (daca s-a emis). Vezi exact ce s-a taxat diferit. Pornind de acolo, si luand in calcul si ce ziceam mai sus, s-ar putea sa reusesti sa rezolvi misterul diferentei de pe factura.

Client Orange

And04
Senior

Salutare, @VidicanMihai 

Este vorba de abonament pentru voce sau pentru servicii(televiziune, net)? De asemenea, esti client Orange sau OROC(fostul telekom)?

Ca idee, s-au marit abonamentele cu cate 1 euro pe fiecare serviciu. Daca ai cumva servicii fixe, verifica sa nu fi avut vreo reducere care acum nu se mai aplica, de asemenea, sa nu ai abonamente la diferite canale sau Netflix.