anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura cu cost suplimentar cAMagazinApple

Simona_12
Începător
Buna, imi apare pe factura cost suplimentar de la apeluri efectuate cAMagazinApple dar nici macar nu stiu ce inseamna, nu am efectuat acele apeluri!!! e a doua luna consecutiv.....ce se intimpla? imi poate da cineva un raspuns???
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange. Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes. Să ne spui dacă ai clarificat situația.

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

teacher_
#StarMember
Salut! Ia legătura cu serviciul clienți, printr-un apel la numărul 300, sau trimite un mail la serviciul.clienti@orange.ro in care sa le explici situația si te vor contacta ei. Sincer sa fiu, nu știu ce ar putea însemna. A mai avut altcineva acces la telefonul tau? P.S. Înțeleg că ai iPhone?

Firefly
Cunoscător
Ai grija sa nu ai vreo aplicatie sau vreun joc care sa genereze costuri. Este clar ca acest cost suplimentar provine din AppleStore, ciudat este ca la plata cu numarul de telefon (abonament) nu iti cere o confirmare sau ceva.

RafaHelper
#StarMember
Salut, S-a mai discutat si aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2402954-camagazinapple-apare-apel-neefectuat-cost-suplimentar-30-lei

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Probabil că e ceva activat ( vreo opțiune) din greșeală și aia îți face probleme. Am pățit și eu în trecut, dar am rezolvat repede. O poți face prin Chat Djingo sau apel la 300. Succes!

DanielaH
Moderator
@Simona, probabil că ai făcut o plată prin Magazin Apple (App Store) pe factura Orange. Poți verifica istoricul achizitiilor din meniul "Configurări" > "Media și achiziții" > "Istoric achiziții", din App Store sau iTunes. Să ne spui dacă ai clarificat situația.

JackofallTrades
Începător
Pentru iPhone 11, 12 sau 13: Pasul 1: Configurari > Abonamente > Active - acolo anulati fiecare abonament activ (dintre cele nedorite) Pasul 2: Configurari > Plati si expediere > Metoda de Plata - acolo va dezactivati numarul de telefon.