anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Expirare abonament/ factura gresita

dragoss9
Începător

Buna ziua,

Mi-a expirat la final de Aprilie abonamentul Fun 11 cu 50% reducere pe care il aveam pe 24 de luni si am constatat ca a 24-a factura, cea pe luna Aprilie, a fost emisa fara discount-ul de 50%. Sa fie o eroare din partea lor? 

De asemenea as vrea sa primesc o oferta pentru un abonament nou sau macar sa-l prelungesc pe cel vechi insa nu dau de nimeni. Am sunat la nr-ul de contact...robotul imi pune cateva intrebari si imi inchide spunand ca imi va trimite solicitarea si voi fi contactat..(am facut asta si acum 1 saptamana). Voi mergeti in magazin pentru oferte personalizate?

 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

Salut. A 24-a factură a fost cu abonamentul fără reducere întrucât conține abonamentul pentru luna 25 (de la ultima prelungire). Pentru o nouă ofertă poți accesa MyOrange și regăsești oferte apropiate de abonamentul actual sau poți să soliciți (din MyOrange sau chat Djingo)o nouă ofertă.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Probabil că ți-a expirat deja și prima factură  emisă în afara perioadei contractuale este deja fără reducere.

Te sfătuiesc să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

Poți să le trimiți și un mesaj privat de pe pagina oficială de Facebook  .

Baftă multă!

 

FLo1
#StarMember

Salut. A 24-a factură a fost cu abonamentul fără reducere întrucât conține abonamentul pentru luna 25 (de la ultima prelungire). Pentru o nouă ofertă poți accesa MyOrange și regăsești oferte apropiate de abonamentul actual sau poți să soliciți (din MyOrange sau chat Djingo)o nouă ofertă.

MihaiC99
Campion

Salut,

Poți vedea dacă este o eroare sau nu analizând perioada pentru care ai fost facturat.

Dacă contractul se încheia la sfârșitul lui aprilie trebuia să faci înainte o solicitare a unei noi oferte pentru a nu ajunge in această situație  (după perioada minima contractuala nu mai beneficiezi de reduceri și este recomandat prelungirea acestuia).

Pentru a obține o oferta personalizata îi poți contacta prin mijloacele uzuale:

https://www.orange.ro/contact/ 

Telefonic când ajungi in meniul interactiv poți folosi combinația 5-2-0 pentru a intra în legătură cu un operator uman (in timpul programului de lucru).

Sau poți intra pe site magazinului online unde poți lăsa numărul de telefon urmând a fi contactat de un consultant.

https://www.orange.ro/abonamente/ 

325.jpg

MihaelaA
Ex Community Manager

Salut, @dragoss9. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Dacă unul dintre răspunsurile primite ți-a fost de ajutor, te rugăm să îl marchezi ca Soluție – astfel îi poți ajuta și pe alți membri care întâmpină aceeași situație.