la 03-05-2025 09:20 AM - editat ultima oară la 05-05-2025 09:42 AM de MihaelaA
Va rog sa ma ajutati!!! Îmi puteți spune va rog, ce semnifica mai exact ce am încercuit? Este ora si data la care s-a oprit utilizarea internetului? Iar acel nr/cod ce reprezinta?
la 03-05-2025 09:43 AM
@Rosealiss: Bun venit în Comunitate. Ceea ce ai marcat reprezintă traficul (cantitatea) de date mobile în "bytes" efectuată pe numărul respectiv de telefon (abonament sau prepay... arată la fel) și sumarizată la momentul data/ora menționată.
la 03-05-2025 09:43 AM
@Rosealiss: Bun venit în Comunitate. Ceea ce ai marcat reprezintă traficul (cantitatea) de date mobile în "bytes" efectuată pe numărul respectiv de telefon (abonament sau prepay... arată la fel) și sumarizată la momentul data/ora menționată.
la 03-05-2025 12:55 PM
Salutare!
Reprezintă ceea ce ai consumat ca și internet.
Baftă!
la 05-05-2025 09:45 AM
Salut, @Rosealiss. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Dacă unul dintre răspunsurile primite ți-a fost de ajutor, te rugăm să-l marchezi ca Soluție – astfel îi poți ajuta și pe alți membri care întâmpină aceeași problemă.
Dacă ai nevoie în continuare de ajutor, te rog să ne spui.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor