la 28-07-2025 09:10 AM - editat ultima oară la 28-07-2025 08:59 PM de Anca07
Buna ziua,
a mai avut cineva problema similara, cu procesarea cardului declinata cu "data expirare incorecta".
Sunt 100% convins ca e o problema cauza de schimbari Orange.
Am inceract cu 2 carduri difereite de mai multe ori, aceeasi eroare.
Minute mai tarziu am reusit sa platesc facturi online la alti beneficiari, fara nici o problema..
Cum raportez asta?
Dgiano nu vrea sa vorbim despre asta..
28-07-2025 09:16 AM - editat 28-07-2025 09:18 AM
Salutare!
Ai incercat sa elimini cardul din aplicație și apoi să-l introduci din nou făcând o noua plata (sau prin salvare în aplicație și apoi încerci o noua plata).
Alternativ poți plăti prin accesarea site-ului fara autentificare.
https://www.orange.ro/myaccount/plata-factura-online?
Prin chatul din aplicație poți solicita transferul către un operator uman, iar apoi îți poți descrie problema (inclusiv cu atașarea de poze, dacă este necesar). Răspunsul va fi oferit într-un anumit interval de timp, deoarece chatul nu este în timp real.
la 28-07-2025 09:29 AM
Salutare!
Cand ai incercat sa faci plata? Eu am platit vineri, prin MyOrange, pentru catva reincarcari si nu am intampinat probleme. Si cardul il am de ceva timp in aplicatie.
la 28-07-2025 10:23 AM
Salutare!
Încearcă să ștergi aplicația și cardul să-l reatașezi.
La Djingo, scrii transfer operator și trebuie să te pună în legătură cu un operator uman.
Baftă!
la 28-07-2025 11:37 AM
NU va mai salvati cardul pe site/aplicatie/etc 😎 'bagati" mereu datele (si nu vorbesc numai de Orange) nu are rost sa va explic "de ce"
la 29-07-2025 09:45 AM
@DragosG, ai reușit să faci plata?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor