anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare de plata

Bioansorin
Vizitator

Buna ziua...nu am putut plati factura. Am incercat de mai multe ori. Imi da eroare  . Dar in aplicatia bancii imi apare ca mi-a luat banii de doua ori. Ce se intampla? 

Screenshot_20250120-125129_My Orange.jpg

6 Răspunsuri 6

Bioansorin
Vizitator

Mentionez ca data scadenta a fast pe 17 ianuarie 

Bun venit in Comunitate!!! Daca zici ca in aplicatia bancii apare retrasa suma de 2 ori, zic sa ai un pic de rabdare, o fi o eroare de sistem in My Orange. Data limita de plata a fost pe 17? Serviciile mai sunt active?

Ar fi bine sa poti face un printscreen la plata din aplicatia bancii si sa folosesti una din metodele de aici sa confirmi plata cat mai repede.

Banii platiti in plus pot ramane in cont pt luna viitoare.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Dacă ți-a luat banii, trimite poza aceasta și cu dovada plății la Orange, din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo povestești ce ai întâmpinat și le trimiți dovezile, cum spuneam. E clar că e o problemă la Orange , o eroare.

Sper să reușești!

Baftă!

Multumesc. Am trimis 3 poze in sectiunea scrie-ne.  Cea de aici si doua facute la doua tranzactii in banca.  Am facut poze cu alt telefon ca nu imi da voie sa fac screenshot.  Scrie acolo tranzactia si numarul

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Sper să primești răspuns cât mai repede și să fie totul în regulă. Oricum, ai dovada plății in aplicația băncii, iar dacă ai plătit de 2 ori, diferența poate rămâne pentru plata ulterioară.

Baftă! 

Băncile nu permit realizarea de screenshot-uri in aplicație sau screenrecorder.

Insa poți transmite de obicei aceste tranzacții în format PDF către adresa ta de email.

Odată primit PDF poți face screenshot sau îl poți trimite direct așa catre Orange.