anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Deconectare servicii Orange pe motiv de neplată

VasT
Explorator entuziast

Bună ,

As vrea să știu ce s-a întâmplat . Am fost deconectat complet din retea , inclusiv numerele din cont au dispărut fără niciun avertisment de la Orange pe motiv de neplată . Eu știam că o perioadă mai poți fi sunat . Dar nici sunat nu am putut fi. Interesant ca si Telekom procedează la fel . Știți ceva de vreo schimbare ? Nu doresc soluții deoarece mi-am plătit factura și am fost reconctat in aceeași zi . Ceea ce doresc să aflu este dacă exista undeva specificată vreo schimbare care sa permită acest lucru . Mi-se pare extrem de agresiv trendul . E corect să nu poti suna o perioada pana plătești, darsa nu poți fi sunat nu este corect deoarece abonamentul rămâne activ. Cred ca maxim 90 zile puteai fi sunat . Să fim realiști, nu ne aflam într-o situație foarte favorabila financiar având în vedere evenimentele geo-politice, urmele pandemiei și ... ... .. . Nu vorbesc de rea voință, atunci când cineva nu dorește să plătească . Mulțumesc 

1 Soluţie acceptată‚

VasT
Explorator entuziast

Da trebuie să pot fi apelat 60 de zile. Dacă există restanțe mai mari decât atât serviciile se suspenda .Acesta este răspunsul oficial din partea Orange România . Am avut o problema cu o taxă nejustificata de reziliere pe care nu au vrut să o anuleze decât cu sesizare la ANPC . Așa s-au depășit 60 de zile, deoarece nu am fost dispus să plăteasc peste 500 de lei pe o taxă nejustificata . Ca urmare mi-au returnat toate punctele Thank You . Astfel problema fiind rezolvată și misterul elucidat .

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

Salut,

In mod normal, ar trebui sa poti fi apelat in perioada in care abonamentul e suspendat.

Mai multe informatii aici.

Deci, daca in cazul tau nu se intampla, tind sa cred ca situatia este un pic diferita.

Cu toate asta, consider ca cel mai simplu este sa eviti toata chestia asta platind factura la timp. Poti sa faci inclusiv amanare de plata din My Orange.

Vorbim despre un abonament Orange Romania sau Orange Romania Communications (fost Telekom)? Pentru ca regulile pot fi diferite intre cele doua.

Client Orange

VasT
Explorator entuziast

Salut ,

Ambele abonamente sunt la Orange România mobil, între timp am plătit factura și am fost reconectat. Am depus o sesizare să se verifice ce s-a întâmplat . E în curs de soluționare . Aștept răspunsul oficial. Oricum nu este un comportament normal . S-au făcut ceva modificări pe cont cu puțin timp înainte și probabil a fost o eroare de sistem , acum se verifica . 

VasT
Explorator entuziast

Da trebuie să pot fi apelat 60 de zile. Dacă există restanțe mai mari decât atât serviciile se suspenda .Acesta este răspunsul oficial din partea Orange România . Am avut o problema cu o taxă nejustificata de reziliere pe care nu au vrut să o anuleze decât cu sesizare la ANPC . Așa s-au depășit 60 de zile, deoarece nu am fost dispus să plăteasc peste 500 de lei pe o taxă nejustificata . Ca urmare mi-au returnat toate punctele Thank You . Astfel problema fiind rezolvată și misterul elucidat .

Excelent! Totul e bine cand se termina cu bine!

Mulțumim frumos de informatii. 🙂

Client Orange

VasT
Explorator entuziast

Sună in Call Center și vei afla ca trebuie să poți fi sunat o perioada chiar dacă i-ți sunt suspendate serviciile pe motiv de neplată . Poate am exagerat cu 90 de zile dar la PrePay unde nu se generează un profit sigur lunar sunt 300 de zile, adică 10 luni. Ce nu e corect ? Sa plătești lunar facturi apoi dacă odată nu reușești plata sa nu poți fi sunat ??? In timp ce PrePay încarci când vrei , poate 10-12 euro pe an și poți fi sunat . Hai să nu atacăm clienții abonați .Cred că sunt mulți la OrePay cate nu reușesc să încarce in fiecare lună sau pur și simplu nu încarcă tocmai din motivul că pot fi sunați . Multumesc mult pentru parerea sincera . As aprecia totuși să fim realiști fără a impune cuiva să accepte ceea ce consider eu a fi sau nu corect . Să lăsăm Orange să decidă regulile , până la urmă ei oferă serviciile. Noi avem opțiunea de a rămâne sau a pleca la alții operatori, asta in cazul in care găsești alții cu rețea așa bună . Eu nu am găsit , cel puțin in zona noastră nu. 

FLo1
#StarMember

Dacă ți se pare mai avantajos PrePay-ul nu cred că abonamentul e obligatoriu. Eu am avut aproape 2decenii abonament și am trecut pe prepay. Abonamentul dacă nu e avantajos sau nu-l consideri convenabil cu ale sale condiții, îl poți schimba cu prepay. Așadar succes.

arsradu
#StarMember

Daca nu ma insel, mai demult am avut in Comunitate un topic al unui client care a fost contactat de recuperatori pentru o suma mult mai mica. Nu mai stiu cat. Parca vreo cateva zeci de lei. Oricum, mult sub 100. Deci, nu pare sa conteze suma datorata.

Client Orange

Pai suma de recuperat e mult mai mica decat costul si efortul pentru recuperatori. Nu inteleg de ce vreo companie mare ca Orange ar cheltui resurse pentru a recupera niste firimituri care oricum ar genera profit zero net.

E de ajuns sa ii blochezi abonamentul si sa nu il lasi sa isi faca alt abonament pana nu plateste datoria istorica. Costuri si efort 0. In plus nu ai problema de PR - perceptia unei companii care trimite recuperatori dupa rauplatnici pentru sume infime.

Eu nu te contrazic. Iti inteleg punctul de vedere. Iti spuneam doar ca a fost acum cativa ani cineva care a fost contactat de o firma de recuperare pentru o datorie mult mai mica. 🙂

De asemenea, daca nu ma insel, pe langa suma datorata, mai sunt niste penalizari. Deci, cumva cred ca este rentabil si pentru firma de recuperari. Cel putin asa cred. Nu am fost in situatia asta, si nici nu-mi doresc, dar parca asa imi amintesc ca am mai citit pe aici.

Acuma, daca inca e cazul si se contacteaza pentru orice suma, indiferent cat de mica, asta nu stiu.

De-aia eu unul prefer Prepay-ul. Nu ai batai de cap de genul asta. Pe de alta parte, nici nu poti face cost suplimentar si nici nu poti plati factura dupa data scadenta, pentru ca nu ai factura, in primul rand. :)) Adica, ai factura la reincarcare. Dar nu factura pentru serviciile prestate si neachitate. Si daca incarci dupa ce-ti expira optiunea, nu se supara nimeni. Doar ca nu vei putea apela/naviga pe internet si asa mai departe, in perioada respectiva.

De-aia am zis. Mie unul imi place mai mult asa. Prefer un Prepay fara datorii, decat un abonament cu potential de probleme. Unele pot fi evitate, cum ar fi cele legate de plata facturii (asta presupunand ca nu e vina operatorului pentru care nu s-a facut plata), altele...nu. De exemplu toti nervii si tot stresul asociat rezilierii unui abonament. Astfel incat, eu sunt de parere ca decat sa fac datorii si pe urma sa inceapa sa ma sune mai stiu eu cine pentru recuperarea lor, mai bine din start nu-mi fac datorii, nu? Mi se pare mai simplu asa. 🙂

Client Orange

adrian87n
Cunoscător

eu nu inteleg de ce unii inca aleg sa aiba facturi mari la telefonie, cand sunt si abonamente mici, si yoxo la 9 lei... cred ca ar trebui sa profitam de aceste avantaje.. nu ai nush ce resurse dar vezi partea buna, nu mai ai probleme cu platile, sume prea mari, etc.. etc... asta daca ai abonament cu valoare prea mare...

Spor in toate !  ahh si da... 

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-s-tiu-despre-suspendarea-abonamentului-pentru-neplat-15

Ce trebuie să știu despre suspendarea abonamentului pentru neplată?

  • Toate facturile emise pentru codul tau de abonat Orange trebuie achitate într-un interval de 14 zile calendaristice de la data emiterii.
  • Dacă ai depaşit acest termen, abonamentul tău se va suspenda până la plata integrală a sumei restante.
În această perioadă, vei putea primi apeluri şi mesaje şi vei putea apela doar numerele gratuite Orange (Serviciul Clienți - 300, *100# etc). Suspendarea pentru neplată a unei facturi nu înseamnă închidereacontractului de abonament, ci doar restricționarea temporară a serviciilor (inclusiv cele de internet prin fibră și TV) până la efectuarea plății.
  • Punctele Thank You alocate pentru factura neachitată se vor pierde. 

plus ca da din pacate si asta e valabila..

"Orange România poate suspenda sau restricționa accesul Clientului la Servicii imediat, fără preaviz sau altă formalitate și ără drept la despăgubiri, în următoarele situații: (i) Clientul nu a
achitat integral factura la termen, potrivit art. 1.9 alin. 5, de mai
sus; (ii) Clientul și-a încălcat oricare alte obligații contractuale
și/sau condițiile de folosire a Serviciilor Orange România; (iii)
în caz de Fraudă sau tentativă de Fraudă a Clientului; (iv) în
caz de depășire a Limitei de credit numai după notificarea
prealabilă a Clientului; (v) în orice alt caz în care acțiunile sau
inacțiunile Clientului pot determina un risc pentru Orange România;
(vi) în cazul în care Orange România suspendă accesul Clientului
la Servicii în baza unui alt contract încheiat de Orange România
cu Clientul; (vii) în orice alte cazuri prevăzute expres în prezentul
Contract sau în lege."