anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum se reactiveaza serviciul daca a fost suspendat pentru neplata factura?

Estera_1
Începător
Cum se reactiveaza serviciul daca desi am platit factura, acesta a fost suspendat?
6 Răspunsuri 6

FaraUnID
Campion certificat
Vezi ca din contul de abonat poti trimite confirmarea platii pentru a grabi procesul de reactivare a abonamentului. Daca nu te descurci suna la Serviciul Clienti (banuiesc faptul ca trebuie sunat de pe un alt telefon din moment ce abonamentul tau este suspendat), intra in legatura cu un operator si ofera-i datele de identificare ale platii. Sau, varianta clasica a deplasatului in magazin avand la tine chitanta aferata platii efectuate.

VasT
Explorator entuziast

La Relații cu clienții ai acces chiar dacă ești deconectat pe motiv de neplată. 

FLo1
#StarMember
@Estera_1: Dupa ora 9:00, poti intra online cu un reprezentant orange de pe chat-ul Djingo din pagina www,orange,ro. Internet-ul pare sa iti fie functional, chiar daca nu cel aferent numarului de mobil in cauza. Revino pe topic daca ai nelamuriri sau cu informatii despre stadiul solutionarii problemei.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Serviciile se reactivează după un anumit timp, nu chiar imediat, mai ales că era weekend. Cel mai repede se rezolvă când se fac plățile din My Orange sau din Shop, adică aproape instantaneu. Dacă ai făcut-o la o bancă sau altundeva, durează mai mult un pic (una-două-zile, în cursul săptămânii).Sper că acum deja s-a rezolvat problema!

Uite ca la o ora dupa plata online pe satelit nu s-a repornit netu' si pe telefon nu mai exista optiunea aia de confirmare.

DanielaH
Moderator
@Estera, a fost confirmată plata și reconectat abonamentul? E totul în regulă acum?