la 03-02-2023 09:47 PM - editat ultima oară la 06-02-2023 09:13 AM de DanielaH
De ce
la 03-02-2023 11:15 PM
Cuciurean, bun venit in Comunitate!!!
Da, s-au scumpit abonamentele cu un euro de vreo 2 luni si ai primit notificare in factura anterioara.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/da-s-au-marit-abonamentele/m-p/103316#M9837
la 04-02-2023 06:23 AM
Salutare!
Ai primit notificare pe ultima factură înaintea celei majorate in care ți se spuneau aceste lucruri, iar dacă nu erai de acord, în 30 de zile aveai drept de reziliere fără costuri, trecere la prepay, la Yoxo, portare, etc. Acolo unde a existat din My Orange bifată notificarea prin SMS, te notifică și prin sms. Eu, de exemplu, am fost notificat și așa.
Poți discuta cu ei și poate găsiți împreună o soluție amiabilă, cu toate că este cam târziu.
Îi poți contacta la numerele 300 sau 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0, prin Chat Djingo, din secțiunea Contact ( dacă ești abonat Orange Romania):
https://www.orange.ro/contact/
Sau de aici , dacă ești abonat Orange România Communications:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor