la 14-05-2025 10:24 AM - editat ultima oară la 14-05-2025 10:43 AM de DanielaH
Nu reusesc sa adaug un abonament in contul meu pt a vizualiza si plati factura, nu functioneaza site-ul.
14-05-2025 10:30 AM - editat 14-05-2025 10:39 AM
Salut,
Poți folosi și aplicația mobila my orange pentru a adăuga un număr/abonament in contul my Orange existent.
Ce eroare primești?
14-05-2025 02:45 PM - editat 14-05-2025 06:48 PM
la 15-05-2025 09:45 AM
@adis, ai reușit să adaugi numărul în cont? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
la 16-05-2025 09:35 AM
Da am reusit. Dar mi-a disparut celalalt cont. Nu reusesc nicicum sa-l pun inapoi. Nu cod abonat invalid. Dezamagit total.
la 19-05-2025 10:33 AM
Incerc de ceva vreme sa adaug inca un serviciu in contul meu (am in cont abonament mobil) . Vreau sa adaug si internet/TV. Nu reusesc nicicum. Nu mi se recunoaste codul de abonat sau nr de telefon.
la 19-05-2025 11:14 AM
Adis, poți atașa o captură de ecran cu eroarea întâmpinată?
la 20-05-2025 10:44 AM
Nu pot. Imi da eroare(s-a produs o eroare neasteptata). Incredibil.
la 20-05-2025 10:49 AM
Îmi pare rău :((
Putem ruga colegii să verifice situația contului tău. Ne poți oferi codul de abonat și un număr de telefon în mesaj privat? Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor