anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] nealocare puncte thank you la factura

user_17772980
Junior

Buna ziua

Am observat in cont ca in luna mai nu au fost alocate punctele aferente facturii  , cum se intampla de obicei.

Factura este platita la timp ; cu cateva zile inainte de scadenta .

7 Răspunsuri 7

Shadow1
Cunoscător

Sunt niște probleme cu alocarea punctelor, nici eu nu am primit , am vorbit la relații clienți și au confirmat ca este o problemă și ca se va rezolva. Deja au trecut 3 săptămâni și nici o rezolvare 

DanielaH
Moderator

Salut!

Confirmăm și noi că în acest moment nu se alocă punctele la plata facturii, chiar dacă aceasta a fost achitată în termen de 14 zile. Situația este cunoscută și sperăm că se va remedia cât mai curând.

Mulțumim pentru înțelegere.

user_17772980
Junior

buna ziua.

va idee , am achitat factura emisa in 02.06  si am primit punctele.

in schimb luna mai vad ca a ramas tot in aer...nici o actualizare nu se vede.

poate pana la 31.12.2025 le voi primi....

IrinaP
Junior

Bună. Despre ce puncte vorbești?care este rolul lor? Unde verific? Mulțumesc.

user_17772980
Junior

este vorba de punctele orange thank you.

Asta am înțeles. Punctele astea sunt pentru abonamentele de telefonie mobilă, sau și cele pentru fix? Multam

DanielaH
Moderator

Situația a fost remediată.