la 03-06-2025 01:37 PM - editat ultima oară la 23-06-2025 10:50 AM de DanielaH
Buna ziua
Am observat in cont ca in luna mai nu au fost alocate punctele aferente facturii , cum se intampla de obicei.
Factura este platita la timp ; cu cateva zile inainte de scadenta .
la 03-06-2025 01:49 PM
Sunt niște probleme cu alocarea punctelor, nici eu nu am primit , am vorbit la relații clienți și au confirmat ca este o problemă și ca se va rezolva. Deja au trecut 3 săptămâni și nici o rezolvare
la 03-06-2025 01:56 PM
Salut!
Confirmăm și noi că în acest moment nu se alocă punctele la plata facturii, chiar dacă aceasta a fost achitată în termen de 14 zile. Situația este cunoscută și sperăm că se va remedia cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 08-06-2025 02:33 PM
buna ziua.
va idee , am achitat factura emisa in 02.06 si am primit punctele.
in schimb luna mai vad ca a ramas tot in aer...nici o actualizare nu se vede.
poate pana la 31.12.2025 le voi primi....
la 08-06-2025 04:14 PM
Bună. Despre ce puncte vorbești?care este rolul lor? Unde verific? Mulțumesc.
la 08-06-2025 04:15 PM
este vorba de punctele orange thank you.
la 08-06-2025 04:18 PM
Asta am înțeles. Punctele astea sunt pentru abonamentele de telefonie mobilă, sau și cele pentru fix? Multam
la 23-06-2025 10:50 AM
Situația a fost remediată.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor