- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2023 11:44 AM - editat ultima oară la 10-05-2023 11:51 AM de DanielaH
Buna ziua! Am renuntat la abonamentul Orange, iar ultima factura a venit cu valoare negativa, Cum pot transfera soldul la alt cont Orange pe care il detin in alta locatie ? Care este procedura? Va multumesc!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-05-2023 12:58 PM - editat 11-05-2023 02:20 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2023 11:59 AM
Salut,
Nu cred ca se poate ceea ce vrei tu. 🙂 Nu mi-e foarte clar cum primesti acei bani, dar cu siguranta nu poti sa alegi cui sa-i trimiti.
Recomand un apel la 300/0374 300 300 din orice retea, si vezi ce solutii iti ofera. Daca esti client Orange Romania (nu Communications), ai la dispozitie si chat-ul Djingo. In cazul asta, ca sa intri in legatura cu un consultant (uman), trebuie sa scrii (in timpul orelor de program), "transfer operator".
Mult succes! Sa ne spui daca ai rezolvat.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2023 12:38 PM
@adis: Pentru oricare dintre variante este necesară contactarea Orange, printr-una din variantele de aici. Ideea este că se poate. Atât timp cât furnizorul cu care întrerupi o relație contractuală are un debit față de tine, el este obligat de stingerea acestei creanțe printr-una din variantele agreate de comun acord: în principiu, fie transferul în contul unui alt număr (probabil tot abonament ORO), fie un cont IBAN personal. Succes.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-05-2023 01:53 AM
Nu cred că merge transferul spre alt cont Orange. Dar poți merge cu factura cu soldul negativ într-un magazin Orange Shop și acolo îți vei primi banii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
11-05-2023 12:58 PM - editat 11-05-2023 02:20 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 08:06 AM
Multumesc.Asa am facut.Am rezolvat intr-un magazin. On-line, nu a functionat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 08:09 AM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că ai rezolvat.
Te mai așteptăm.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 08:13 AM
@adis: Online nu primeai creditul .... LIVE (în direct). Puțin timp de respiro.... pentru că tranzacțiile bancare se procesează în calupuri orare, nu la fiecare când vine și cere i se și face transferul bancar. Dar în ziua respectivă se rezolva.
Dar cum menționam anterior, se poate oriunde dacă îi contactezi. A fost ok și în Shop. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2023 08:48 AM
Era vorba de trimis formularul, nu de primit credit.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-05-2023 07:52 AM
Am completat formular, am fost in magazin Orange si l-am lasat de vreo cateva zile, au zis ca l-au transmis dar inca nu stiu nimic . Nu am nici o confirmare ca a ajuns unde trebuie.
