la 10-05-2023 11:44 AM - editat ultima oară la 10-05-2023 11:51 AM de DanielaH
Buna ziua! Am renuntat la abonamentul Orange, iar ultima factura a venit cu valoare negativa, Cum pot transfera soldul la alt cont Orange pe care il detin in alta locatie ? Care este procedura? Va multumesc!
11-05-2023 12:58 PM - editat 11-05-2023 02:20 PM
la 10-05-2023 11:59 AM
Salut,
Nu cred ca se poate ceea ce vrei tu. 🙂 Nu mi-e foarte clar cum primesti acei bani, dar cu siguranta nu poti sa alegi cui sa-i trimiti.
Recomand un apel la 300/0374 300 300 din orice retea, si vezi ce solutii iti ofera. Daca esti client Orange Romania (nu Communications), ai la dispozitie si chat-ul Djingo. In cazul asta, ca sa intri in legatura cu un consultant (uman), trebuie sa scrii (in timpul orelor de program), "transfer operator".
Mult succes! Sa ne spui daca ai rezolvat.
la 10-05-2023 12:38 PM
@adis: Pentru oricare dintre variante este necesară contactarea Orange, printr-una din variantele de aici. Ideea este că se poate. Atât timp cât furnizorul cu care întrerupi o relație contractuală are un debit față de tine, el este obligat de stingerea acestei creanțe printr-una din variantele agreate de comun acord: în principiu, fie transferul în contul unui alt număr (probabil tot abonament ORO), fie un cont IBAN personal. Succes.
la 11-05-2023 01:53 AM
Nu cred că merge transferul spre alt cont Orange. Dar poți merge cu factura cu soldul negativ într-un magazin Orange Shop și acolo îți vei primi banii.
11-05-2023 12:58 PM - editat 11-05-2023 02:20 PM
la 12-05-2023 08:06 AM
Multumesc.Asa am facut.Am rezolvat intr-un magazin. On-line, nu a functionat.
la 12-05-2023 08:09 AM
Mulțumim pentru confirmare! Mă bucur că ai rezolvat.
Te mai așteptăm.
la 12-05-2023 08:13 AM
@adis: Online nu primeai creditul .... LIVE (în direct). Puțin timp de respiro.... pentru că tranzacțiile bancare se procesează în calupuri orare, nu la fiecare când vine și cere i se și face transferul bancar. Dar în ziua respectivă se rezolva.
Dar cum menționam anterior, se poate oriunde dacă îi contactezi. A fost ok și în Shop. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate.
la 12-05-2023 08:48 AM
Era vorba de trimis formularul, nu de primit credit.
la 18-05-2023 07:52 AM
Am completat formular, am fost in magazin Orange si l-am lasat de vreo cateva zile, au zis ca l-au transmis dar inca nu stiu nimic . Nu am nici o confirmare ca a ajuns unde trebuie.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor