anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum plătesc costul suplimentar?

FrozenSeed7
Începător
Am total de plata 170 ron/lei, ce vreau sa stiu e cum plătesc costul suplimentar de 105 euro
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@FrozenSeed7, mulțumim pentru detalii. Am înțeles acum, deci trebuie să faci o plată în avans. O poți face tot din contul My Orange, din aplicația Orange Money sau în orice Orange shop.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Dacă te referi la o înțelegere amiabilă/ eșalonare, acest lucru trebuie discutat cu un reprezentant Orange, nu cu membrii comunității, care sunt tot clienți (marea majoritate), ca și tine. Ia legătura cu cei de la Orange prin telefon sau Chat Djingo și vezi cum reușești să găsești înțelegere! Baftă!

DanielaH
Moderator
@FrozenSeed7, bun venit în Comunitate! Vrei să faci o plată parțială? Sau o amânare de plată? Ne dai mai multe detalii, te rog?

FLo1
#StarMember
@FrozenSeed7: Bun venit în Comunitate. Ceva nu se leagă în mesajul tău: Ori e o greșeală, ori a ajuns leul mai tare ca euroiul? Adică nu prea văd să ai un cost suplimentar de ”105 euro”, dar total de plată ”170 lei”. Doar dacă ai fi avut sold anterior negativ, dar mă îndoiesc să fie situația aceasta. Poate revii cu o clarificare.

FrozenSeed7
Începător
am vorbit cu cei de la orange trebuie sa plătesc in avans cei 105 euro

DanielaH
Moderator
@FrozenSeed7, mulțumim pentru detalii. Am înțeles acum, deci trebuie să faci o plată în avans. O poți face tot din contul My Orange, din aplicația Orange Money sau în orice Orange shop.