la 21-10-2024 07:07 PM
Am platit factura pe data de 18 octombrie și nici până acum nu am confirmarea in aplicație, de ce se confirma așa de greu? La o altă companie de telefonie in momentul când plătesc factura se confirma plata in aplicație.
la 21-10-2024 07:50 PM
Salutare!
Ca să nu presupunem greșit, cum ai plătit factura? Dacă plata s-a făcut prin aplicația băncii, nu prin My Orange, va dura cam 2-3 zile până apare în extrasul Orange (19 și 20 au fost în week-end).
la 21-10-2024 08:08 PM
Am platit pe 18 octombrie la magazin orange
la 21-10-2024 07:53 PM
@George1972: După efectuarea plății, factura trebuie să apară ca plătită, iar pe email să primești un email de confirmare ”Detalii plată online...”. Dacă nu ai primit confirmarea pe email în inbox, verifică și folderul de ”SPAM” (poate a ajuns întâmplător acolo), iar pe cont verifică să apară plata ca efectuată.
la 21-10-2024 08:09 PM
Am plătit factura la magazin orange
la 21-10-2024 09:18 PM
Pentru plata în magazin ai primit chitanță ca și confirmare a plății facturii. Doar pentru plăți online cu CARD primești confirmări via email.
la 21-10-2024 08:58 PM
Salutare!
Dacă era plătită în aplicație, cred că se confirma deja. Dar și la magazinele Orange este în regulă. Probabil este vreun bug care a întârziat confirmarea plății, dar se va confirma fără probleme zilele următoare, deci nu-i motiv de panică.
Baftă!
la 23-10-2024 09:10 AM
@George1972, s-a rezolvat situația cu factura?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor