anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Confirmarea platii facura

George1972
Junior

Am platit factura  pe data de 18 octombrie și nici până acum nu am confirmarea in aplicație, de ce se confirma așa de greu? La o altă companie de telefonie in momentul când plătesc factura se confirma plata in aplicație.

 

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Ca să nu presupunem greșit, cum ai plătit factura? Dacă plata s-a făcut prin aplicația băncii, nu prin My Orange, va dura cam 2-3 zile până apare în extrasul Orange (19 și 20 au fost în week-end). 

Am platit pe 18 octombrie la magazin orange

FLo1
#StarMember

@George1972: După efectuarea plății, factura trebuie să apară ca plătită, iar pe email să primești un email de confirmare ”Detalii plată online...”. Dacă nu ai primit confirmarea pe email în inbox, verifică și folderul de ”SPAM” (poate a ajuns întâmplător acolo), iar pe cont verifică să apară plata ca efectuată. 

Am plătit factura la magazin orange

Pentru plata în magazin ai primit chitanță ca și confirmare a plății facturii. Doar pentru plăți online cu CARD primești confirmări via email.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă era plătită în aplicație, cred că se confirma deja. Dar și la magazinele Orange este în regulă. Probabil este vreun bug care a întârziat confirmarea plății, dar se va confirma fără probleme zilele următoare, deci nu-i motiv de panică.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@George1972, s-a rezolvat situația cu factura?