la 23-05-2025 09:30 AM - editat ultima oară la 26-05-2025 08:34 AM de DanielaH
Buna ziua!unde pot afla mai multe detalii legat de colectarea in numele terților?
Am cost suplimentar de 2 luni si nu ma lămurește nimeni in legătură cu costul.Am primit un nr.de telefon ,dar spun ca sunt în afara programului de lucru.
la 23-05-2025 07:11 PM
Am sunat la acest nr (031) 229 50 17 pentru dezactivare.
23-05-2025 09:37 AM - editat 23-05-2025 10:11 AM
Buna,
Ne poți spune la ce serviciu te-ai abonat și ce număr de telefon ai primit?
De obicei daca vrei să intri în contact cu un operator uman, programul lor este de luni până vineri, între orele 10:00 și 18:00.
la 23-05-2025 09:50 AM
0318262750 este numărul ce l-am primit , nu stiu la ce serviciu sunt abonată pentru ca numărul pe care este acel cost suplimentar este doar pentru internet si cartela este intr-un router de internet.
la 23-05-2025 09:55 AM
Acest număr aparține partenerului Mondia Media și sunând aici te poți dezabona de la serviciul respectiv care produce costuri suplimentare.
la 23-05-2025 09:57 AM
Incerc sa tot sun,dar zice robotul ca sun in afara programului de lucru.Stiti ce program de lucru au??
la 23-05-2025 10:02 AM
Nu, din păcate, nu știu. Îmi pare rău 😞
la 23-05-2025 10:11 AM
Se pare că programul este de la 10 dimineața, acum funcționează.
la 23-05-2025 09:39 AM
Salutare!
Cauta pe net al cui apartine numarul respectiv. Acea colectare in numele tertilor poate fi orice (parcare, bilet transport in comun, etc). Ma gandesc ca ai pus degetul pe o reclama si ai fost taxat.
la 23-05-2025 10:19 AM
Am reușit sa iau legatura cu ei,spun ca nu sunt la nici un abonament abonata.si sa rezolv cu serviciul orange.
la 23-05-2025 11:02 AM
Pai si cum zic ca nu te tarifeaza daca apar ei ca si contact pentru serviciul respectiv? Probabil a fost dezactivat serviciul pentru care erai tarifat si nu mai au ce sa factureze.
Problema e alta: Orange refactureaza servicii accesate de client (prin reclame sau plati directe). Ideal e sa stii de unde provin si cum le administrezi.
la 23-05-2025 07:10 PM
Pai cand am sunat la ei de dimineață mi-au dat un număr,am sunat la acel număr mi-au spus ca nu am la ei nici un abonament .am sunat inca o data la relații clienți si mi-au dat nr de la Wildy.
la 23-05-2025 03:41 PM
@Sorina8, te-ai uitat pe factura detaliată? Care este numărul din dreptul costului suplimentar? Cel mai probabil este un număr scurt.
la 23-05-2025 06:52 PM
Da,am reușit împreună cu cei de la relații clienți să găsim la ce fel de firmă fantoma era abonamentul.Este vorba de o asa zisa Wildy Games sau ceva in genul.
23-05-2025 07:01 PM - editat 23-05-2025 07:07 PM
Bine că ai rezolvat. Ne poți spune și cum ai reusit dezabonarea de la acest serviciu ( oferit de Wildy Games)? Ți-au oferit un număr de telefon sau au realizat ei dezabonarea?
Weekend plăcut!
la 23-05-2025 07:11 PM
Am sunat la acest nr (031) 229 50 17 pentru dezactivare.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor