anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

MAJORARE NEJUSTIFICATA COST ABONAMENT

Ofi-nita1
Începător

Sunt abonat ORANGE -internet fix si tv . In ultimele 2 luni ORANGE  trimite facturi cu un cost majorat nejustificat. Ma ajuta cineva cu o adresa mail unde sa depun plangerea ? Multumesc anticipat !

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Specialist

Salutare!

Poți depune o sesizare in acest sens prin chatul din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa și poze.

My Orange app - altele - contact și feedback - Scrie-ne 

Alte modalități de contact găsești in link-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Ca și adresa de email ar fi: reclamatii@orange.ro

Poți detalia ce sa întâmplat. Au fost mărite preturile abonamentelor de baza? Au apărut costuri suplimentare?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Uită-te bine pe factura detaliată, pentru că poți avea extracost din alte opțiuni care sunt gratuite un anumit număr de luni și care apoi, dacă nu ceri închiderea lor, îți vin ca și cost suplimentar.

Ia legătura cu ei și clarifică situația.

Baftă!

Jay
Campion certificat

Salut!

De cand esti abonat? Este posibil sa fi facut abonamentul la o oferta valabila la momentul abonamentului si sa fi expirat perioada minima contractuala pentru care era valabil acel cost? Pentru ca in cazul asta abonamentul nu mai beneficiaza de reducere si esti taxat la pretul intreg. 

RafaHelper
#StarMember

Salut @Ofi-nita1

Daca s-a încheiat perioada contractuala sau ai avut ceva promoție/reducere pe cont atunci acum plătești tarifele standard. Verifica contractul si factura pentru a vedea de unde provine aceasta majorare. 

DanielaH
Moderator

@Ofi-nita1, ai verificat factura? S-a clarificat situația?