la 05-07-2025 11:02 AM
Sunt abonat ORANGE -internet fix si tv . In ultimele 2 luni ORANGE trimite facturi cu un cost majorat nejustificat. Ma ajuta cineva cu o adresa mail unde sa depun plangerea ? Multumesc anticipat !
05-07-2025 11:19 AM - editat 05-07-2025 11:21 AM
Salutare!
Poți depune o sesizare in acest sens prin chatul din aplicația my Orange unde ai posibilitatea de a atașa și poze.
My Orange app - altele - contact și feedback - Scrie-ne
Alte modalități de contact găsești in link-ul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Ca și adresa de email ar fi: reclamatii@orange.ro
Poți detalia ce sa întâmplat. Au fost mărite preturile abonamentelor de baza? Au apărut costuri suplimentare?
la 05-07-2025 12:31 PM
Salutare!
Uită-te bine pe factura detaliată, pentru că poți avea extracost din alte opțiuni care sunt gratuite un anumit număr de luni și care apoi, dacă nu ceri închiderea lor, îți vin ca și cost suplimentar.
Ia legătura cu ei și clarifică situația.
Baftă!
la 05-07-2025 01:58 PM
Salut!
De cand esti abonat? Este posibil sa fi facut abonamentul la o oferta valabila la momentul abonamentului si sa fi expirat perioada minima contractuala pentru care era valabil acel cost? Pentru ca in cazul asta abonamentul nu mai beneficiaza de reducere si esti taxat la pretul intreg.
la 05-07-2025 10:40 PM
Salut @Ofi-nita1,
Daca s-a încheiat perioada contractuala sau ai avut ceva promoție/reducere pe cont atunci acum plătești tarifele standard. Verifica contractul si factura pentru a vedea de unde provine aceasta majorare.
la 07-07-2025 09:46 AM
@Ofi-nita1, ai verificat factura? S-a clarificat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor