la 09-04-2023 03:19 PM
Bună ziua, astăzi plătind factura online mi s-a retras suna de două ori…cum procedez?
Având in vedere ca la orange nu se poate vorbi cu nimeni in Weekend bănuiesc ca trebuie să aștept ziua de luni?
la 11-04-2023 08:57 AM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:52 AM de DanielaH
Da, am luat legătura și se rezolva destul de rapid, un mail la infoclienti@orange.com cu datele facturi și dovezile plăților și cam atât .
imediat ce orange poate verifica soldul in banca lor mi se vor vira bani înapoi.
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
09-04-2023 03:22 PM - editat 09-04-2023 03:23 PM
Salut,
Din pacate, daca vrei un raspuns oficial, da, va trebui sa astepti pana luni. Cu toate astea, daca suma este pe cont, poti pur si simplu sa o lasi acolo pentru urmatoarea factura. Se retrage doar cat e nevoie pentru factura curenta, restul ramane pe cont.
09-04-2023 03:41 PM - editat 09-04-2023 05:16 PM
Salutare!
Ba da, se poate vorbi și azi până la ora 18. Suni la 300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă ți se va spune despre servicii fixe și alte chestii, iar la ultimul pas te va identifica Gia, cu ultimele 6 cifre din CNP.
Sigur, va dura până ți se vor returna banii în cont. Mai există și varianta să îi lași în cont pentru plata/ plățile următoare.
Baftă!
la 09-04-2023 05:15 PM
Era ideal daca aveam informatia asta si pe pagina de Contact. 🙂
Cu toate astea, conform paginii de aici, si presupunand ca e cat de cat actualizata, pare sa fie intr-adevar program si in weekend, intre orele 9:00-18:00.
la 09-04-2023 05:17 PM
Da, 18, am greșit eu. Am corectat acum. Mulțumesc, Radu!
la 11-04-2023 08:55 AM
@Jam1994, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 11-04-2023 08:57 AM - editat ultima oară la 01-06-2024 10:52 AM de DanielaH
Da, am luat legătura și se rezolva destul de rapid, un mail la infoclienti@orange.com cu datele facturi și dovezile plăților și cam atât .
imediat ce orange poate verifica soldul in banca lor mi se vor vira bani înapoi.
Update 01.06.2024 (DanielaH, Moderator)
Din data de 1.06.2024, adresa de e-mail infoclienti@orange.com nu va mai fi disponibilă, iar solicitarile trimise aici nu vor mai fi tratate. De acum ne puteți contacta prin aplicația mobila My Orange sau direct pe site, sectiunea contact. https://www.orange.ro/contact/
Pentru situațiile de tip reclamație, îți punem la dispoziție adresa de e-mail reclamatii@orange.ro.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor