anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit factura Și apare ca nu este plătită !

Baciu_Ioan
Începător
Am dovada plății și voi ati trimis mail cu factura neplătită !
7 Răspunsuri 7

TheSpecialist
Maestru
Acum cât timp ai plătit factura? Poate este vorba de o întârziere în actualizarea datelor. Mailurile se trimit în mod automat, la intervale fixe de timp, nu cred ca ai de ce sa îți faci griji, mai ales dacă ai plătit prin PayPoint. Pt orice eventualitate verifica și în My Orange.

Ascary
Campion certificat
Salut Ioan si bine ai venit pe comunitate. Asa cum spunea si colegul de mai sus,atata timp cat ai mailul de confirmare a platii facturii (indiferent cum sau unde ai platit-o) nu trebuie sa iti faci griji,pur si simplu ignora mailul sau SMS-ul de neplată a facturii.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Bun venit în Comunitate!Ți se va da sms de confirmare a plății, dar după ce va mai trece un timp, așa că nu are rost să te stresezi inutil. Așa cum ți-au spus și colegii, va trebui să mai treacă un pic de timp și sunt sigur că se va confirma plata (atât prin sms, cum spuneam), cât și în My Orange.

FLo1
#StarMember
@Baciu Ioan: vrei o verificare mai rapida? De pe telefon, apelezi *100# si din meniul de FACTURI verifici status-ul ultimei facturi, fie vocal apeland 411 si selectezi optiunea despre facturi. Acel robotel a fost mai actual si mai exact decat oricare server de email. :))

Jay
Campion certificat
Salut! În aplicatia My Orange durează câteva zile pana se face actualizarea.. Factura mea a fost emisa pe 7 si pentru ca am văzut suma am achitat imediat.. înainte sa primesc mail și sms despre emitere.. Si, pe 8 am primit și eu sms.. Si apărea inclusiv soldul facturii în My Orange... Astăzi îmi arata sold "0"... Din moment ce ai dovada plății nu ai de ce sa-ti faci griji.. in 2-3 zile vei avea și sold "0" în My Orange..

Razvan
#StarMember
Durează 2-3 zile actualizarea plății facturii în My Orange, nu îți face griji.

DanielaH
Moderator
@Baciu Ioan, ai verificat situația plății în My Orange? E totul OK acum? S-au reactualizat informațiile?