Am reîncărcat degeaba

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2020 09:56 PM
Am reîncărcat de 2 ori dar nu am primit nimic. Nu îmi pot reactiva opțiunile!!!!
6 Răspunsuri 6
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2020 09:59 PM
@Maria, bun venit în Comunitate!
Ne dai, te rog, mai multe detalii? Cu cât ai reîncărcat? Cu credit sau cu opțiune? Ce anume se întâmpla? Ești în țara sau în roaming? Oferă-ne mai multe informații ca să îți putem răspunde și să te putem ajuta.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-05-2020 09:59 PM
Salut! Ce asteptai sa primesti? Poate n-ai indeplinit toate conditiile..

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2020 08:07 AM
Depinde cu cât și de unde ai reîncărcat! Nu ai primit minute, internet sau bonusul?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2020 10:43 AM
@Muresanu Maria: Daca ai dorit reactivare de optiune, probabil ai incarcat contul cu credit prea tarziu. Daca ai incarcat cu optiune ulterior, depinde cum ai facut plata (card sau inclusa in factura de abonament), respectiv contul de pe care ai facut operatia. Cateva detalii ar fi utile.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-05-2020 11:31 PM
Maria, ai verificat creditul la 333?
1. E posibil sa nu ti se fi reactivat optiunea si tu sa fi consumat creditul.
2. Ai verificat daca esti cartela ta se afla in perioada de valabilitate? Ai aici un topic care te poate ajuta sa faci acest lucru:
https://comunitate.orange.ro/questions/2318437-valabilitate-cartela-perioada-gratie-prepay
3. Dupa cum bine a mentionat si Flo, e posibil sa fi reincarcat cartela prepay dupa ce a trecut perioada de reactivare automata, si sa trebuiasca sa faci tu reactivarea manual la meniul self care *100#
Revino cu mai multe detalii sa te putem ajuta, sau sa ne spui daca a fost doar ceva temporar. Multumim!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 12-05-2020 01:25 PM
@Muresanu Maria, s-a rezolvat problema cu reîncărcarea? Ai făcut toate verificările sugerate de ceilalți membri ai Comunității?
Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Te așteptăm!
