la 07-05-2025 04:17 AM - editat ultima oară la 07-05-2025 08:38 AM de DanielaH
Am plătit factura curentă de două ori, banii mi-au fost blocati in cont să fie trimisi dar nici acum nu apare ca plătită factura si mi-e teamă că o să plătesc si a 3-a oară.
la 07-05-2025 05:40 AM
"rabdare" sa "lucreze" sistemul - este ora 5.40 uita-te acum sigur este inregistrata plata
la 07-05-2025 06:04 AM
Salutare!
Trebuie să așteptăm un pic, nu trebuie să ne grăbim. Dacă ai plătit în termen, nu este niciun pericol și nu ți se închid serviciile. Dacă ți s-au luat banii de 2 ori, ai două variante:
- lași suma în plus în cont pentru luna următoare;
- faci cerere de restituire a sumei care este în plus din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 07-05-2025 04:25 AM - editat ultima oară la 07-05-2025 08:39 AM de DanielaH
Banii sunt blocati de doua ori 173,43 lei
07-05-2025 06:09 AM - editat 07-05-2025 06:10 AM
Salutare!
Așa cum ți-am spus și pe topicul celălalt, te-ai grăbit să plătești de două ori și ceva nu a funcționat la ei probabil. Dar nu este nicio problemă, nu intra în panică. Ori lași suma pentru luna următoare, ori faci cerere de restituire a sumei în plus.
la 08-05-2025 11:38 AM
@Campionul, s-a rezolvat situația cu factura? Apare achitată acum?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor