la 07-05-2025 01:14 PM - editat ultima oară la 07-05-2025 02:36 PM de DanielaH
dupa o asteptare de jumatate de ora cu stupoare mi se comunica ca deoarece am facut plata facturii in ziua de 23 apr la aceeasi data cand a fost emisa nu mi s-au alocat punctele deoarece mi-a luat ca o plata in avans.
cum poate fi o plata in avans daca nu stiam valoarea facturii
intai au taiat punctele TY iar acum alt motiv stupid. dupa 26 de ani la orange am sa ma retrag spre alte retele
la 08-05-2025 11:37 AM
Salut!
Așa cum au spus si teacher_ și Razvan, acordarea punctelor Thank You se face pentru plata facturii Orange în scadență. Uite aici toate detaliile.
Dacă ai achitat înainte de emiterea facturii, atunci acesta este motivul pentru care nu ai primit.
la 07-05-2025 01:36 PM
Salut! Am pățit și eu, am întrebat și mi s-a răspuns că plata este luată în considerare doar după ce factura a fost oficial emisă. De exemplu, daca factura a fost emisă azi, la ora 12:00, tu poți să o achiți doar la 12:01. Daca achiți înainte de ora 12, se consideră plata in avans, asta se întâmplă în orice rețea, cu orice firmă.
07-05-2025 01:57 PM - editat 07-05-2025 02:10 PM
Salut,
Dacă în aplicație factura era deja emisă și suma de plată apărea la sold, atunci răspunsul oferit de Orange este complet nejustificat și lipsit de logică. Nu poți considera o plată în avans dacă informațiile oficiale privind factura erau deja disponibile în cont. Orange ar trebui să analizeze aceasta problema pentru a se evita astfel de probleme in viitor.
Daca ai platit înainte de a se emite factura ( suma de plata și factura nu erau vizibile în cont), atunci este normal ca plata sa fie considerata in avans.
De asemenea Orange ar trebui sa încurajeze plata in avans și să ofere puncte și celor care realizează astfel plata.
la 07-05-2025 02:38 PM
Salutare!
Eu primesc puncte thank You și de ani de zile plătesc în avans. Adică de peste 10 ani.
Și acum am sumă în avans!
la 07-05-2025 05:17 PM
La plată în avans, nu am primit niciun punct thank you.
la 07-05-2025 04:29 PM
Salut @user_18205464,
Poți cere alocare manuala a punctelor TY in acest caz.
Iti recomand sa folosești chat-ul din aplicația mobilă My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne. Sa ne spui daca s-a rezolvat problema ta.
la 08-05-2025 11:37 AM
Salut!
Așa cum au spus si teacher_ și Razvan, acordarea punctelor Thank You se face pentru plata facturii Orange în scadență. Uite aici toate detaliile.
Dacă ai achitat înainte de emiterea facturii, atunci acesta este motivul pentru care nu ai primit.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor