la 27-12-2022 11:06 AM - editat ultima oară la 30-12-2022 08:49 AM de DanielaH
Bună ziua! Ma confrunt cu o problema când încerc sa plătesc abonamentul cu cardul.
Mai exact când apăs "plateste" îmi scrie plata efectuata dar factura îmi rămâne.
Problema asta este de când s a schimbat aplicația de la Orange.
27-12-2022 11:12 AM - editat 27-12-2022 11:13 AM
Salutare!
Dacă nu merge, poți încerca și din acest link:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Acesta este pentru Orange Romania.
Iar pentru Orange Romania Communications:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Sper să reușești!
Baftă!
27-12-2022 11:10 AM - editat 27-12-2022 11:11 AM
Salutare, @Manu_EL
Problema aceasta a mai aparut si la alti utilizatori. Presupun ca banii nu se retrag din cont din moment ce apare tot ca neplatita, nu?
Daca esti client Orange, poti incerca plata facturii aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Daca esti client OROC(fostul Telekom) poti incerca plata facturii aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
27-12-2022 11:12 AM - editat 27-12-2022 11:13 AM
Salutare!
Dacă nu merge, poți încerca și din acest link:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Acesta este pentru Orange Romania.
Iar pentru Orange Romania Communications:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Sper să reușești!
Baftă!
la 28-12-2022 09:07 AM
@Manu_EL, ai reușit să plătești factura utilizând link-urile de mai sus?
la 30-12-2022 08:00 AM
Am reușit. Va mulțumesc frumos!
la 30-12-2022 08:01 AM
Mă bucur că ai reușit! Cu mare plăcere!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor