anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Ma confrunt cu o problema când încerc sa plătesc abonamentul cu cardul

Manu_EL
Începător

Bună ziua! Ma confrunt cu o problema când încerc sa plătesc abonamentul cu cardul.

Mai exact când apăs "plateste" îmi scrie plata efectuata dar factura îmi rămâne.

Problema asta este de când s a schimbat aplicația de la Orange.

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă nu merge, poți încerca și din acest link:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

 Acesta este pentru Orange Romania.

Iar pentru Orange Romania Communications:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Sper să reușești!

Baftă! 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

And04
Senior

Salutare, @Manu_EL 

Problema aceasta a mai aparut si la alti utilizatori. Presupun ca banii nu se retrag din cont din moment ce apare tot ca neplatita, nu?

Daca esti client Orange, poti incerca plata facturii aici: https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Daca esti client OROC(fostul Telekom) poti incerca plata facturii aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Dacă nu merge, poți încerca și din acest link:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

 Acesta este pentru Orange Romania.

Iar pentru Orange Romania Communications:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Sper să reușești!

Baftă! 

DanielaH
Moderator

@Manu_EL, ai reușit să plătești factura utilizând link-urile de mai sus?

Am reușit. Va mulțumesc frumos!

 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Mă bucur că ai reușit! Cu mare plăcere!