la 26-05-2023 07:41 AM - editat ultima oară la 29-05-2023 09:12 AM de DanielaH
Întâmpin o problema și nu îi găsesc rezolvare. Am un ceas huawei GT3, de curând am schimbat telefonul cu un xiaomi 12T. Întâmpin probleme la conectivitate.
Se deconectează destul de des, deși îl am în buzunar (am rezolvat cumva problema asta... Se deconectează, dar se reconecteaza relativ repede...parca nu mă mai deranjează așa tare, vibrează ceasul și îmi apare că se reconecteaza, deci... Trec peste.sunt împăcată cu ideea). Problema grava este că singura notificare compatibila între ceas și telefon.eate faptul că văd cine mă sună, pot prelua și anula apeluri de pe ceas. ATAT. Nu primesc notificări legate de SMS, mesaje whatsapp sau Facebook/insta....
Îmi apare o eroare/restricție in momentul in care incerc sa dau permisiune la aplicația de huawei. Am discutat cu cei de la Huawei,arunca problema in curtea celor de la Xiaomi.iar cei de la xiaomi ridica din umeri. As face retur telefonul. Dar am zis să întreb dacă se mai construita cineva cu problema aceasta
In urma îndrumărilor postate aici, am dezinstalat aplicația și am reinstalat-o. Imi oferise cineva un link. Am intrat în setări și am dat pentru aplicația Huawei healt permisiune pentru tot. Voi atașat un print la ecran. Dar problema este inca prezenta.
Edit - Parca nu mă mai deranjează așa tare
la 26-05-2023 08:45 AM
Buna @Anghel_Laura,
Poate fi o problema de permisiuni pentru citirea notificărilor sau o restricție de a rula in fundal. Ai instalat aplicația Huawei Health din AppGallery? Poti pune o captura de ecran cu ce vezi in aplicație?
la 26-05-2023 10:00 AM
la 26-05-2023 10:03 AM
Am instalat reinstalat de mai multe ori. Am luat legătura cu cei de la Huawei. Atașez răspunsul lor . Aș renunța la telefon. Mi se pare o prostie să dau 1000 lei pe un ceas smart și să îl folosesc doar pe post de ceas. Fără să mă pot folosi de el.
la 26-05-2023 10:29 AM
la 26-05-2023 10:42 AM
@Anghel_Laura: Dacă ”Huawei Health” are restricții la notificări, atunci acele notificări nu vor apărea nici pe ceas. Pentru agregarea datelor, trebuie oferit acces la notificările aplicației. În rest, notificările pe ceas sunt transmise prin BT în funcție de selecția făcută de tine în aplicația ceasului instalată pe telefon.
la 26-05-2023 09:04 AM
@Anghel_Laura: Bun venit în Comunitate. Haide să clarificăm problema: Nemulțumirea este de fapt referitoare la funcțiile ceasului sau la problema conectivității?
Referitor la conectivitate, problema este simplă și rezolvabilă din telefon: Pentru a economisi bateria, telefonul trece într-un mod de funcționare economic, mod în care rețele de WiFi sau BT sau GPS sunt dezactivate atunci când este în stand by. Pe de altă parte, notificările sunt active pe ceas (apar pe ceas) doar atât timp cât există conectivitate între telefon și ceas.
Referitor la funcții, poate detaliezi ce alte notificări ar fi trebuit să apară, altele decât cele aferente apelurilor și nu se regăsesc. Conform descrierilor de pe emag aferente acestui model de ceas, mai poți eventual gestiona ”redarea de muzică”, sau ”Route Back”, deși ar trebui să fie activă și partea de emailuri sau alte mesaje care vin ca notificări pe telefon. Oricum, toate acestea se configurează din aplicația dedicată a ceasului și instalată pe telefon.
Te așteptăm cu detalii sau cu alte solicitări de clarificare asupra funcționării ceasului. Numai bine.
la 26-05-2023 11:12 AM
Când foloseam vechiul telefon, pe ecranul ceasului,îmi apăreau apelurile și puteam răspunde la ele, vedeam notificarile referitoare SMS primite, mesaje wapp și mail. Deasemenea, aveam posibilitatea de a răspunde cu niste mesaje predefinite .
In momentul de față pot doar vizualiza cine mă sună și pot respinge sau răspunde apelului.fara alte notificări ..
la 26-05-2023 11:19 AM
Aceste notificări, ca acces țin de telefon, dar gestionarea lor se face din aplicația dedicată ceasului, inclusiv frecvența lor, chiar și acele setări pentru Health tot din aplicația de pe telefon le gestionezi. Cu siguranță, modul de a răspunde, editarea unor mesaje predefinite sau alte notificări se modifică din această aplicație a ceasului GT3, instalată pe telefon.
la 26-05-2023 11:56 AM
Buna Laura,
Ai instalat aplicatia Health din Store sau surse externe? Intreb pentru ca problema se manifesta, in general, atunci cand aplicatia nu a fost instalata din surse oficiale. Si e o restrictie aplicata de Google, in Android.
Deci, recomandarea mea ar fi, daca poti sa o dezinstalezi, si sa o instalezi pornind de aici.
Vezi daca face vreo diferenta.
la 01-07-2024 08:54 PM
Salut..am și eu o problema cu un gras garmin și telefon Xiaomi 13t..se deconectează foarte des de la bluetooth..nu ii dau de cap nici cum..
02-07-2024 10:41 AM - editat 02-07-2024 10:43 AM
Un..."gras" Garmin? 🙂
Ca idee, eu as merge pe doua teste:
In functie de rezultatul testelor de mai sus, poti sa vezi in ce directie apuci. Spre producatorul ceasului (Garmin), sau spre Xiaomi/Android, poate o setare pe undeva, si asa mai departe.
De asemenea, recomand si o cautare dupa modelul ceasului, pe google, poate au avut si altii aceeasi problema. Nu neaparat cu acelasi telefon. Daca e telefon diferit, intra in primul test de mai sus, ceea ce inseamna ca problema este la Garmin. Deci eventual poti sa le dai un mail sau ceva, si pot sa trimita un update de firmware care sa rezolve problema asta.
Cam asa vad eu lucrurile, si cam astia ar fi pasii pe care i-as face eu catre o eventuala rezolvare.
La problema de mai sus, legata de notificari si permisiuni, am facut un tutorial aici care ar putea sa-ti fie de folos. Problema e foarte comuna la Huawei, dar din cate am inteles, nu e specifica acestora. Deci, se poate intalni si la alte dispozitive. Nu stiu cum e la Xiaomi, dar daca problema e aceeasi, poate si solutia va fi aceeasi. Deci, vezi daca te ajuta.
la 26-05-2023 09:45 AM
Salutare!
Poate fi o problemă de compatibilitate. Eu am Xiaomi 12 T pro și Xiomi mi watch, dar nu sunt probleme.
Ai încercat și cu o resetare a ceasului? Ai reinstalat aplicația?
la 29-05-2023 09:15 AM
Laura, ai reinstalat aplicația? S-a rezolvat problema?
la 29-05-2023 09:37 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor