la 07-11-2025 08:10 AM
Buna dimineața!
Am achiziționat un smartwatch Huawei watch 5 și nu poate funcționa modul e-sim one number only deși el este compatibil iar modelele mai vechi sunt perfect functionale.
Cunoaște cineva o data preconizată pentru remedierea acestei probleme?
la 25-11-2025 03:56 PM
Salut! Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului.
Colegii ne întreabă care este modalitatea prin care ai încercat să activezi acest eSIM pentru ceasul Huawei?
Daca ai încercat de pe telefon, prin aplicatia celor de la Huawei, din păcate, nu se poate activa serviciul number share (implicit eSIM-ul). Pentru smartwatch-urile Huawei va fi necesar să mergi într-un magazin Orange unde să se activeze serviciul și unde ți se va da un cod QR cu ajutorul căruia îți vor activa eSIM-ul.
la 07-11-2025 09:18 AM
Salut, Cosmin!
Vom întreba și noi colegii care se ocupă de eSIM.
la 25-11-2025 03:56 PM
Salut! Îmi cer scuze pentru întârzierea răspunsului.
Colegii ne întreabă care este modalitatea prin care ai încercat să activezi acest eSIM pentru ceasul Huawei?
Daca ai încercat de pe telefon, prin aplicatia celor de la Huawei, din păcate, nu se poate activa serviciul number share (implicit eSIM-ul). Pentru smartwatch-urile Huawei va fi necesar să mergi într-un magazin Orange unde să se activeze serviciul și unde ți se va da un cod QR cu ajutorul căruia îți vor activa eSIM-ul.
la 25-11-2025 04:34 PM
Am fost la un magazin Orange in Focșani iar colegele dvs, după ce m-au chestionat RIGUROS in prealabil și au afirmat că au înțeles ce doresc, au emis un cod qr cu care mi-au anulat telefonul și au activat e-sim doar pe ceas. Am insistat că nu doresc acest lucru și au emis un nou qr cu care mi-au anulat ceasul și au activat e-sim doar pe telefon .
M-am declarat nemulțumit și una din ele a sunat la Service Orange și mi-a explicat că ceasul nu poate funcționa e-sim decât exclusiv cu un alt număr de telefon pentru că ar fi unele probleme tehnice de compatibilitate cu rețeaua și eu ar fi trebuit să mă interesez înainte să îl cumpăr.
Am vorbit zilele trecute la Huawei și, MULT MAI PROMPȚI SI EFICIENȚI DECÂT DVS., mi-au explicat că trebuie să revin in magazin Orange pentru ca se va rezolva. Se pare că acum, specialiștii dvs au înțeles cum sa rezolve problema.
la 25-11-2025 04:56 PM
Mulțumim mult pentru feedback!
Deci ai rezolvat?
la 25-11-2025 04:57 PM
Încă nu. Urmează să merg la o reprezentanta Orange.
la 25-11-2025 05:04 PM
Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor