- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2023 02:41 PM - editat ultima oară la 03-04-2023 09:37 AM de DanielaH
Buna ziua. As dori sa trec pe eSIM si am incercat generarea in aplicatia My Orange pe calculator. Dar cand introduc numarul de telefon, casuta de introducere ramane incercuita cu rosu si nu pot sa dau click pe "continua" ca sa trec mai departe. Precizez, ca indeplinesc toate conditiile prevazute de politica Orange.
Am vorbit pe chat cu operatorii, am sunat chiar si la Serviciul Clienti pe 300, dar singurul sfat era sa merg la un Orange Shop. Problema este, ca din cauza programului de lucru nu ajung in timpul orelor de functionare. Stiu din experienta ca pot genera ei codul QR, ca asa am procedat cu 2 numere de telefon de la firma, dar operatorii mi-au zis, ca nu se poate - poate se face diferentiere intre abonamentele pe persoana juridica si cele pe persoana fizica. Nu inteleg de ce este asa de complicat sa rezolvi o problema asa de simpla?
A gasit cineva vreo solutie pentru problema asta?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 09:18 AM
Salut. S-a rezolvat problema! Am facut sesizare, ca sa se verifice contul meu orange. Am primit raspuns, ca am devenit administrator pe contul meu la 1 martie…desi eu nu-mi amintesc, ca as fi umblat la setari si nici nu m-am gandit ca n-as fi admin pe contul creat de mine 🤔 N-am putut genera eSIM din cauza conditiei, ca trebuie sa fi admin de cel putin 30 de ziile.
In fine…ma bucur, ca am reusit, dar sunt putin nemultumit de toata birocratia si politica orange cu conditii, care sincer mi se par aiurea 🥺
Normal era, ca in prima zi de abonament sa pot cere si activa eSIM-ul, fara cereri si conditii.
@RafaHelper la mine inca nu apare optiunea “Schimbare SIM”, ca la tine…dar inca nici n-am nevoie :))
Multumesc pentru ajutor si timpul acordat 🙏
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 09:18 AM
Salut. S-a rezolvat problema! Am facut sesizare, ca sa se verifice contul meu orange. Am primit raspuns, ca am devenit administrator pe contul meu la 1 martie…desi eu nu-mi amintesc, ca as fi umblat la setari si nici nu m-am gandit ca n-as fi admin pe contul creat de mine 🤔 N-am putut genera eSIM din cauza conditiei, ca trebuie sa fi admin de cel putin 30 de ziile.
In fine…ma bucur, ca am reusit, dar sunt putin nemultumit de toata birocratia si politica orange cu conditii, care sincer mi se par aiurea 🥺
Normal era, ca in prima zi de abonament sa pot cere si activa eSIM-ul, fara cereri si conditii.
@RafaHelper la mine inca nu apare optiunea “Schimbare SIM”, ca la tine…dar inca nici n-am nevoie :))
Multumesc pentru ajutor si timpul acordat 🙏

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-04-2023 09:45 AM
Super, ma bucur ca s-a rezolvat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-10-2023 05:12 PM
si la mine este ceva asemanator, introduc numarul de telefon si ramane incercuit cu rosu si nu pot accesa butonul continua, iar undeva in partea dreapta aparecifra 1

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-10-2023 05:31 PM
@jonro va trebui sa scrii un mesaj din secțiunea Contact pentru a fi verificata situația ta https://www.orange.ro/contact/.
