la 28-09-2023 02:07 PM
la 28-09-2023 03:15 PM
Salut!
Ai facut ceva modificari de abonament (daca ai abonament)? Daca da, s-ar putea sa fie nevoie de vreo doua zile pana intra sistemul face modificarea.
PS: actualizarile sunt facute la ambele, nu (si ambele au aceeasi versiune OS)?
la 28-09-2023 04:30 PM
Salut,
Ceasul e cumparat de la Orange?
la 29-09-2023 09:08 AM
@Felix11, te așteptăm să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate. Mulțumim.
la 20-10-2023 02:56 PM
Salut, este în continuare acel bug la orange cu activare number share? Încerc pe Apple Watch Ultra 2 și nu reușesc. Mă duce pe pagina principală din my orange..☹️
la 20-10-2023 04:04 PM
Salut, @Busu1 ! Pentru configurarea serviciului ai urmat și pasii din My Orange?
Avem un topic asemănător aici, care te poate ajuta: https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/eroare-pregatire-esuata-number-share-apple....
Sper să îți fie de ajutor!
la 20-10-2023 04:31 PM
Buna! Am reușit ajutat de o colegă probabil de la tehnic. Toți pașii îi executam corect, era de la aplicație. Soluția pe care a gasit-o colega de la orange a fost să șteargă nr de telefon principal din my orange și să îl introduca din nou. Inițial am sunat în call center, fără succes. Mă trimiteau în magazin fizic 🙂
20-10-2023 04:32 PM - editat 20-10-2023 04:33 PM
Salut! Ne bucurăm că ai reușit să rezolvi.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor