- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-08-2024 02:03 PM
buna ziua,
am un abonament orange de 3 ani. pe acesta am activat number share pe un sim fizic (practic am 2 sim-uri fizice in 2 telefoane - ambele funcționale)
doresc sa activez serviciile celulare pe un Apple Watch S9, dar in aplicația Apple Watch primesc următorul mesaj (vedeți si in poza): "Contul Dvs. orange România nu este eligibil pentru activarea serviciilor celulare pe Apple Watch. contactați orange România pentru mai multe informații"
momentan serviciul relații cu clienții nu știe de ce nu funcționează, poate aveți voi vreo sugestie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-09-2024 02:32 PM
Am reușit asocierea. pe același telefon, aceleași setări, totul identic, am trecut de la sim fizic la e-sim pe telefon.
după schimbarea pe e-sim am putut asocia si ceasul.
Poate cineva de la orange ar trebui sa investigheze totuși aceasta problema, si daca știu ca au probleme cu siturile fizice măcar sa ofere ca soluție e-sim-ul. nu sa lase clienții sa își rezolve singuri problemele.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-08-2024 02:52 PM - editat 23-08-2024 02:56 PM
Buna @errAppleWatch
Abonamentele sunt pe persona fizica sau juridica?
Esti admin pe cont?
Multumesc pentru eventualele raspunsuri!☀️
Totodata, poti verifica si acest topic, si solutia marcata pentru el, AICI
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-08-2024 02:16 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-09-2024 02:32 PM
Am reușit asocierea. pe același telefon, aceleași setări, totul identic, am trecut de la sim fizic la e-sim pe telefon.
după schimbarea pe e-sim am putut asocia si ceasul.
Poate cineva de la orange ar trebui sa investigheze totuși aceasta problema, si daca știu ca au probleme cu siturile fizice măcar sa ofere ca soluție e-sim-ul. nu sa lase clienții sa își rezolve singuri problemele.
