anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura uriasa la portarea serviciilor business mobile

altconprest
Junior

Buna ziua,

Am portat numerele de telefon aferente societatii unde lucrez cu mai putin de 48 ore inainte de expirarea contractului, deoarece data exacta pica in week-end si am primit o factura cu cate 250 euro +TVA "recuperare beneficii" pentru fiecare numar de telefon. In contract este aceasta clauza, dar vand in vedere ca portarea s-a facut asa cum am mentionat Vineri dupa amiaza iar contractul expira Duminica ora 0:00, exista vreo posibilitate de a obtine o factura mai "omeneasca" ? Valoarea acum este de 10.500 Lei. 

Va multumesc pentru orice sugestie sau ajutor.

1 Soluţie acceptată‚

Salutare!

  • pentru suma pe minus, va trebui cerere cu indicarea numarului de cont in care sa se vireze (ca si in postarea anterioara, recomand ca administratorul/persoana desemnata in relatia cu Orange sa ia legatura cu fostul responsabilul de cont pentru a va lamuri cum ar trebui sa sune)
  • tot fostul responsabil ar putea sa va recomande cel mai apropiat magazin Orange in care pot fi predate echipamentele (sau se va trimite curier pentru ridicare).

Recomandarea mea ar fi sa mergi intr-un magazin Orange (cam oricare pe care il ai in drum) si sa pui o intrebare. Fiind PJ, aproape sigur va fi nevoie de o hartie semnata din partea firmei cu stampila.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Salutare!

Cand s-a finalizat portarea: inainte de perioada minima sau dupa? La orice portare, sunt necesare minim 3 zile lucratoare pana ca numerele sa ajunga dintr-o retea in alta. Daca numerele au ajuns in noua retea vineri... va trebui sa vorbesti cu persoana dedicata sa vezi care ar fi solutia, intrucat, teoretic, ai incetat contractul unilateral inainte de perioada minima si esti supus penalizarii.

Multumesc, da concret s-a portat cu o zi jumate inainte de expirarea contractului, teoretic sa nu ramanem fara semnal, fiind week-end... 

Aici e buba: portarea s-a finalizat inainte de terminarea perioadei minime. In weekend si sarbatori legale nu intra in calculul celor 3 zile minime si nu ar fi ramas nimeni fara semnal. Cele 9 numere (sau cate ai portat) ar fi stat bine pana astazi. Vorbeste cu agentul responsabil de cont si vezi ce poate sa faca. Pentru o zi in minus ai activat articolul de 250E / numar...

mihai_13
Maestru

Bine ai venit in Comunitate  cu o "problema" 😋 

1. Ca abonamentul sau abonamentele NU  se inchid dupa perioada contractuala  este o "NOTIUNE" de baza in cadrul oricarei retea GSM (voda-digi-orange-etc) si trebuia sa stii acest lucru - abonementele se prelungesc in continuare la infinit luna de luna tocmai ca Tu sa nu ramai fara semnal sau date.

2. Daca inchizi sau portezi un abonament INAINTE de termen (nu conteaza ca este doar o zi) esti bun de plata daca ai incalcat termene si conditii. punct

3.Sper sa gasesti intelegere la Orange .

 

altconprest
Junior

Buna ziua, multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cu factura s-a rezolvat, acum avem factura "pe minus". Urmatoarele intrebari sunt:

- Cum se recupereaza suma pe minus ?

- Ce facem cu echipamentele (un router si un receiver satelit) ? Pe facturi aparea "chirie receiver standard" si "chirie modem net", asta insemnand ca ar trebui predate undeva. Mentionez ca este vorba de un contract cu OROC.

Va multumesc anticipat pentru indrumari.

Salutare!

  • pentru suma pe minus, va trebui cerere cu indicarea numarului de cont in care sa se vireze (ca si in postarea anterioara, recomand ca administratorul/persoana desemnata in relatia cu Orange sa ia legatura cu fostul responsabilul de cont pentru a va lamuri cum ar trebui sa sune)
  • tot fostul responsabil ar putea sa va recomande cel mai apropiat magazin Orange in care pot fi predate echipamentele (sau se va trimite curier pentru ridicare).

Recomandarea mea ar fi sa mergi intr-un magazin Orange (cam oricare pe care il ai in drum) si sa pui o intrebare. Fiind PJ, aproape sigur va fi nevoie de o hartie semnata din partea firmei cu stampila.

Multumesc ! O zi buna in continuare !