anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare Mobile service Apple watch s10

Marianmmm
Începător

Nu pot activa mobile service pentru Apple Watch 10

"Imi pare rau nu esti eligibil pentru activarea acestui serviciu. Pentru a fi eligibil trebuie sa ai un abonament pe pesoana fizica activ pe dispozitivul tau". Eu am abonament pe firma pentru ca folosesc telefonul si ceasul in interes de  servici. Mi se pare ireal ca Orange sa nu ma lase sa folosesc aceasta functie pe firma. A mai intampinat cineva problema asta?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, @Marianmmm!
Serviciul Number Share este acum disponibil și pentru clientii persoane juridice ai Orange Romania, iar activarea poate fi realizată prin interediul persoanei dedicate contului tau.
Așadar, recomandarea noastră este să iei legătura cu colega/ colegul nostru care se ocupă de firma ta.

Să ne spui, te rog, dacă ai rezolvat. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember

Salut @Marianmmm. Conform condițiilor de aici pentru utilizarea ”Number Share” cu un număr de Orange România, nu ar fi resticții pentru persoane juridice. Însă posibil să nu fie îndeplinite condițiile privind abonamentul utilizat sau plata opțiunii (în cazul în care nu este asigurată implicit), respectiv a nu omite faptul că activarea nu se poate face decât în OrangeShop.

FLo1_0-1727362554964.png

 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Nu ai o persoană care se ocupă de contul tău pe persoană juridică?

Dacă ai, apelează cu încredere!

Din păcate, mai sunt topicuri unde se vaită lumea:

https://comunitate.orange.ro/t5/esim-si-number-share/activare-date-celulare-apple-watch-8-persoana-j...

Baftă! 

DanielaH
Moderator

Salut, @Marianmmm!
Serviciul Number Share este acum disponibil și pentru clientii persoane juridice ai Orange Romania, iar activarea poate fi realizată prin interediul persoanei dedicate contului tau.
Așadar, recomandarea noastră este să iei legătura cu colega/ colegul nostru care se ocupă de firma ta.

Să ne spui, te rog, dacă ai rezolvat. Mulțumim.

Multumesc pentru raspuns. Am fost la un magazin Orange in Baneasa si cei de acolo stiau de acest lucru, au activat manual dupa ce au cerut ceva serie de la ceas. Acum functioneaza.

Super! Mă bucur că ai rezolvat.

Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.