anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

eSIM iPad gen11

Boti7
Începător

buna ziua, am un iPad gen 11 din 2025 cu LTE si suport numai eSIM, am fost la orange si mi-a dat un cod qr care am scanat si am adaugat la date mobile, dar din pacate scrie: no service... 

oare mai trebuie asteptat? dupa ce am asteptat putin timp, am sters si am vrut sa-l adaug din nou dar nu m-a lasat.

Mai trebuie sa -ma duc inapoi in orange shop?

 

Multumesc anticipat

1 Soluţie acceptată‚

MihaiC99
Campion

Salutare!

Cel mai bine ar fi să te deplasezi într-un Orange shop, unde vei primi tot suportul necesar. Având în vedere că ai șters și profilul eSIM, îți va fi emis un nou cod QR. De această dată, ar fi recomandat să efectuezi activarea eSIM-ului împreună cu un consultant Orange in magazin, pentru a evita eventualele probleme.

https://www.orange.ro PDF Termeni și condiții activare și utilizare eSIM 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Cel mai bine ar fi să te deplasezi într-un Orange shop, unde vei primi tot suportul necesar. Având în vedere că ai șters și profilul eSIM, îți va fi emis un nou cod QR. De această dată, ar fi recomandat să efectuezi activarea eSIM-ului împreună cu un consultant Orange in magazin, pentru a evita eventualele probleme.

https://www.orange.ro PDF Termeni și condiții activare și utilizare eSIM 

teacher_
#StarMember

Salut. Modelul prezentat de tine nu apare în lista dispozitivelor compatibile esim de pe site-ul Orange. Pentru aceste dispozitive Orange garantează funcționarea, pentru restul este posibil sa nu funcționeze, și doar sa faci hotspot....

Detalii despre acea listă aici 

 

Boti7
Începător

Update:

Salutare, dupa ce am facut reset la network si am cerut un cod QR nou de la Orange, a pornit 4G si functioneaza perfect. 

Multumesc pentru idei si ajutor.
O zi buna tuturor!

Ne bucurăm că ai rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.