anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot găsi contractul pentru serviciile active în contul MyOrange

HoriaPop
Începător

Nu îmi pot vedea contractul pentru serviciile active de televiziune, telefonie fixă și internet în contul Myorange - Administrare cont - Setări cont - Documente juridice. 

Codul de abonat apare, precum și serviciile contractate, dar atunci când apăs butonul "Afișează", din partea de jos a paginii, apare mesajul "Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!". Menționez că reînnoinrea contractului s-a făcut prin acord telefonic, apelând serviciul clienți.

A mai întâlnit cineva o asemenea situație?

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

Salut. Și contractul cum a fost semnat / primit? Pe email? Prin poștă? Dacă nu ai contractul deloc, atunci solicită un exemplar în acest sens. Este dreptul tău. Într-adevăr, acolo îl regăseai dacă era semnat electronic, adică validat online.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă poți verifică și pe un laptop/ desktop la Setări cont- Documente - Documentele mele. La mine așa apar.

DanielaH
Moderator

@HoriaPop, ai reușit să intri în posesia contractului?