31-08-2025 11:40 AM - editat 31-08-2025 11:41 AM
Nu îmi pot vedea contractul pentru serviciile active de televiziune, telefonie fixă și internet în contul Myorange - Administrare cont - Setări cont - Documente juridice.
Codul de abonat apare, precum și serviciile contractate, dar atunci când apăs butonul "Afișează", din partea de jos a paginii, apare mesajul "Ultimele documente generate pentru acest produs nu au fost semnate digital!". Menționez că reînnoinrea contractului s-a făcut prin acord telefonic, apelând serviciul clienți.
A mai întâlnit cineva o asemenea situație?
la 31-08-2025 12:45 PM
Salut. Și contractul cum a fost semnat / primit? Pe email? Prin poștă? Dacă nu ai contractul deloc, atunci solicită un exemplar în acest sens. Este dreptul tău. Într-adevăr, acolo îl regăseai dacă era semnat electronic, adică validat online.
31-08-2025 01:39 PM - editat 31-08-2025 01:48 PM
Salutare!
Dacă poți verifică și pe un laptop/ desktop la Setări cont- Documente - Documentele mele. La mine așa apar.
la 03-09-2025 09:41 AM
@HoriaPop, ai reușit să intri în posesia contractului?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor