la 14-06-2023 09:04 PM
Buna seara,
Am incercat astazi activarea eSIM pe un telefon nou, compatibil. Dat fiind ca am abonament Business, am facut solicitarea la Serviciul Clienti, unde, dupa confirmare cod schimbare SIM, mi s-a spus ca activarea solicitata este in curs, urmand sa primesc codul QR necesar in contul My Orange.
In conditiile in care codul QR nu a fost comunicat, iar cartela SIM fizica a fost dezactivata, accesarea serviciilor incluse in abonament fiind astfel restrictionata, am revenit dupa aprox. 1H30' cu apel la Serviciul Clienti, solicitand, in principal, informatii cu privire la transmiterea codului QR, iar in subsidiar reactivarea cartelei SIM fizice.
Mi s-a confirmat ca activarea eSIM a fost efectuata, insa nu se cunosc motivele pentru care codul QR nu a fost transmis in contul My Orange, solutia avansata fiind prezentarea intr-un Orange shop.
Am transmis o reclamatie scrisa, in care am solicitat transmiterea codul QR prin e-mail, am inteles de aici https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/obtinere-profil-esim-abonament-business/m-... ca este posibil.
Alte solutii ar mai exista? Timp de plimbat pe la Orange shop nu am, insa telefonul chiar imi trebuie, fiind utilizat in profesie.
Multumesc!
la 15-06-2023 10:41 AM
Am rezolvat in 15', discutand cu un om care chiar se pricepe, am primit codul QR prin email. Deci se poate, iar cei cu care am discutat ieri m-ar fi pus aiurea pe drumuri. Ce pot sa mai zic... Totul e bine cand se termina cu bine...
la 14-06-2023 09:28 PM
Bun venit in Comunitate!!!!
Din păcate, SIM ul fizic nu se mai poate reactiva daca s-a emis un eSIM. Se poate obține un altul fizic, dar mergând într-un Shop.
la 14-06-2023 09:42 PM
Eu insist in activarea eSIM, cu trimiterea codului QR. Sunt supusa secretului profesional, prin urmare nu pot permite nimanui sa imi manipuleze in vreun fel telefonul. In plus, nu mi se pare normal ca, din cauza disfunctionalitatilor ORANGE, sa imi pierd eu timpul, in conditiile unui abonament Business. In cazul in care nu-mi vor solutiona favorabil reclamatia, voi denunta contractul si voi returna prin curier telefonul, urmand sa ma portez la alt operator.
la 14-06-2023 10:41 PM
De ce ai vrut neapărat eSIM? Nu era mai bine sa rămâi pe SIM fizic?
Pe abonamentul Business sunt mai multe numere? Poate a ajuns codul QR pe un alt număr din cele de pe abonament.
la 14-06-2023 10:55 PM
Am vrut eSIM pentru a folosi si un al doilea SIM, fizic. Evident ca, daca as fi fost prevenita ca se poate intampla ce s-a intamplat, m-as fi lipsit, insa nici pomeneala de asa ceva.
Pe abonamentul in cauza este un singur numar, iar QR ul ar fi trebuit sa ajunga in My Orange, dupa cum mi s-a spus.
la 15-06-2023 12:41 AM
Daca pana maine nu primesti codul QR, va trebui sa mergi la un Shop, e cel mai sigur asa.
la 15-06-2023 12:51 AM
Pentru ce sa merg in Shop, sa patesc asta https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/activare-date-celulare-apple-watch-8-perso... sau asta https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/number-share-persoana-juridica-incompetent...
la 15-06-2023 01:09 AM
Ai întrebat, ți-am răspuns ce as face eu. Nu o sa dai peste aceleași persoane. Daca ai alta idee, mai buna, go 4 it!
la 15-06-2023 10:41 AM
Am rezolvat in 15', discutand cu un om care chiar se pricepe, am primit codul QR prin email. Deci se poate, iar cei cu care am discutat ieri m-ar fi pus aiurea pe drumuri. Ce pot sa mai zic... Totul e bine cand se termina cu bine...
la 15-06-2023 12:28 PM
Bine că s-a rezolvat, ne bucurăm! Ți-am zis că nu toți consultanții sunt ca cei reclamați in topicurile la care făceai referire.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor