anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare date celulare apple watch 8 persoana juridica

Chricvd
Junior

Stie cineva cum pot activa datele celulare pe un apple watch 8 daca abonamentul este pe persoana juridica? Mentionez ca sunt admin pe cont, am fost deja la 2 persoane de la Orange insa nu au reusit sa le activeze, au facut un number share pe baza imei-ului ceasului, insa in zadar.

13 Răspunsuri 13

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai servicii de la Orange Romania sau de la Orange Romania Communications? Că în al doilea caz , nu funcționează.

Serviciile sunt de la Orange Romania, avem abonamentul de 10 ani.

La Orange Shop nu au reușit să îți activeze ?

Din pacate nu, din ce am inteles de la ultima pers care a incercat sa le activeze, ceva a fost facut gresit de la inceput. De aceea am intrebat aici poate a mai intampinat altcineva problema aceasta, sa sa ne zica macar pasii pe care ia urmat pt activare.

Din păcate, văd că mai este un topic unde sunt probleme cu persoanele juridice:

https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/number-share-persoana-juridica-incompetent...

Îmi pare rău! 

TaniaP
Începător

Aceeași problema am și eu… am fost de 3 ori in magazinul Orange și nici un ajutor… 

Ai încercat și în altă parte, la un alt Shop?

In Galați este o singura locație. O dezamagire totala vis a vis de serviciile Orange…

DanielaH
Moderator

@Chricvd, s-a rezolvat situația? Ai luat legătura cu colega/ colegul de la Orange care se ocupă de contul firmei?

Nu s-a rezolvat, este a 4-a oara cand ma duc intr-un magazin Orange si nu pot activa ceasul. Pe langa asta, la fiecare incercare de a il activa, mi se restrictioneaza apeluri si sms-urile. 

TaniaP
Începător

Tot a 4-a oara am fost si eu in Orange Galati si fara succes. Se pare ca pe abonament firma, cu Watch 8, conexiunea celulara nu se poate realiza chiar daca Orange-ul sustine ca number share-ul functioneaza pt persoane juridice. Sunt sesizari facute insa asa o indiferenta n-am mai intalnit... 

@Chricvd te rog anunta daca reusesti conexiunea si ce ar trebui facut...

Multumesc

TaniaP
Începător

Buna ziua,

Rezolvat. Asocierea corecta a fost facuta dupa ce am trimis email la consultantul.meu@orange.com cu poza info de pe cutia AW8 (IMEI...). In sfarsit am primit acel sms de confirmare asociere number share cu numarul, dupa care a functionat conexiunea celulara. 

O zi buna