la 05-02-2023 05:39 PM
Salut comunitatea,
Am un “number share” pe abonament de persoana juridica, activ de acum 2 ani. Anul trecut in toamna am schimbat ceasul pe care era activ. (apple watch)
Am fost in Orange shop (Mall Vitan) pe tru a face aceasta mutare. O doamna, si gura si speriat, mi-a zis ca nu stie sa faca dar sa incerc mai tarziu cand vine colegul.
M-am dus in alta zi, am avut noroc. colegul era acolo. am stat cu el 20 de minute sa-mi “activeze” noul ceas. a incercat sa-mi vanda diverse abonamente si extraoptiuni. nu le-am vrut.
mi-a confirmat ca “a facut activarea” si “o sa mearga intr-o ora-doua”.
am plecat. a trecut o ora, doua, o zi, doua saptamani. nu “s-a activat”
am sunat la “relatii clienti”, ca n-am alte “relatii” la orange. in realitte, am, dar mi se pare penibil sa suni un cunoscut pt asa ceva.
la “relatii” mi-au zis ca trebuie facut din orange shop. am povestit situatia. au verificat. e “activ”. trebuie sa va intoarceti in orange shop. e activ dar nu e “instalat”.
m-am intors ( decembrie, cadouri, nebunie)
doamna singura si speriata a chemat un bait. alt baiat. baiatul a zis ca e o problema cu number shareul de la orange si ca e de la ei nu de la noi. si a zis ca baiatul care se pricepe e la masa.
am mai incercat o data. era tot la masa. dar oricum, m-a asigurat doamna, problema e “de la orange”
astzi am intrat in orange shop in megamall.
acolo, un baiat mi-a zis ca “au facut ai de la vitan ceva gresit”, el nu poate sa faca nimic.
am sunat la relatii clienti. e weekend, nu e nimeni, dar pot suna la numarul cu 14 centi minutul.
am sunat. nu ma pot ajuta pt ca nu e pentru persoane juridice, doar pentru fizice. dar domnisoara mi-a zis ca sigur ma poate ajuta in orange shop.
acum, cu minime cunostinte, eu sunt mai mult ca sigur ca nu e activat EID ul corect, probabil e in continuare activ pe ceasul anterior, nu pe cel nou.
dar… cu cine sa ma cert? cui sa spun?
o sa sun la relatii clienti, o sa ma duc in orange shop.
probabil n-am nimerit in orange shopul care trebuie
foarte frustrant
la 05-02-2023 07:45 PM
Salutare!
Ai făcut o sesizare din secțiunea Contact în care să explici toate aceste lucruri?
O poți face de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Nu înțeleg atitudinea unor astfel de persoane de a pasa responsabilitatea de la unul la altul !
Fă-le sesizare scrisă din secțiunea Contact, cum spuneam sau la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro.
300 este externalizat, iar de restul nu mă pot pronunța! Dacă nu, du-te la un Shop gen Dunărea sau chiar la Victoriei și poate vei rezolva.
Orice decizie vei lua, sper să rezolvi cât mai repede!
Baftă!
la 05-02-2023 09:07 PM
multumesc pentru raspuns. am trimis si mail, am facut si ticket. sper sa se distreze cineva cand le citeste. pe mine m-a relaxat sa le scriu 🙂
la 07-02-2023 04:35 PM
@valentin3 wrote: pe mine m-a relaxat sa le scriu 🙂
That's the spirit 🙂 sa ne spui si noua ce ai mai rezolvat.
la 07-02-2023 04:41 PM
Pai deocamdată mi-au răspuns la ticket ca nu au reușit sa mă identifice. Am revenit cu numărul de telefon și adresa de mail, numele firmei, CIF ul firmei și dacă nu e suficient, mai vedem. :))
la 14-02-2023 10:42 PM
a mai trecut o saptamana. inca nu au reusit sa ma identifice.
la 05-02-2023 08:48 PM
Valentin, bun venit in Comunitate!!!
Pe site-ul Orange, pagina dedicata Number Share ai intrat?
DETALII: https://www.orange.ro/servicii/number-share/
Ce dispozitive vrei sa asociezi, ce modele mai exact?
la 05-02-2023 08:51 PM
Salut, Multumesc!
pagina respectiva se adreseaza clientilor persoana fizica. pentru persoana juridica optiunea de a adauga din "my orange" nu exista. nu stiu de ce... pana la urma si persoana asta "juridica" tot un om este care face o asociere, dar asta e.
la 05-02-2023 08:56 PM
Am înțeles. Poți să ne spui exact modelele pe care le vrei asociate?
la 05-02-2023 09:10 PM
am un iphone 12 care a fost inainte asociat cu un apple watch 6. acum am un apple watch 8.
sunt convins ca in momentul cand a "activat", cel din shop a activat gresit, probabil tot watch-ul anterior.
la 05-02-2023 11:39 PM
Am găsit un topic asemănător și poate te ajută: https://comunitate.orange.ro/t5/esim-%C8%99i-number-share/eroare-pregatire-esuata-number-share-apple...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor