anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

E-sim / number share functioneaza cu abonament yoxo?

adina_6
Începător
E-sim/number share functioneaza cu abonament yoxo?
De asemenea trecerea de la abonament la yoxo anuleaza abonamentul initial?
Multumesc
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

Ne bucurăm să vă anunțăm că s-a lansat beneficiul eSIM în aplicația Yoxo, în această primă etapă fiind doar pentru clienții noi. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.
Colegii fac îmbunătățiri, iar în etapa 2 a lansării (până la finalul anului) va fi posibilă activarea beneficiului din aplicație și pentru clienții existenți. Vă ținem la curent. Până atunci, din 1 septembrie, dacă sunteți deja clienți puteți merge în shopurile Orange pentru activarea eSIM.
@tomaciprian mulțumim mult pentru promptitudine 🙂

 

Edit 22 dec. 2021 - nu avem încă informații exacte cu privire la lansarea serviciului Number Share pentru abonamentele de tip Yoxo. Colegii estimează în acest moment că va fi după jumătatea anului 2022.

 

Update 7 dec. 2023

Începând de astăzi puteți solicita gratuit trecerea la eSIM direct din aplicația YOXO, fără să fie nevoie de deplasarea într-un magazin Orange.  

Vizualizare soluţie în postul original

184 Răspunsuri 184

Lucian60
Junior entuziast
@MihaelaC,eu sunt client YOXO de 10 zile. Deci sunt client nou sau vechi? Multumesc.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Lucian60 pentru că ai deja număr Yoxo ești client existent și poți trece de la SIM la eSIM dacă mergi într-un shop Orange, începând cu data de 1 septembrie.

Lucian60
Junior entuziast
@MihaelaC, multumesc mult pentru raspuns. Abia astept data de 01 Septembrie.

Nei847
Începător
Va functiona eSIM pe Apple Watch daca am SIM Yoxo pe iPhone-ul cu care este imperechiat?

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Lucian60 cu mare plăcere. Te așteptăm după activare să ne spui dacă totul e în regulă. @Nei847 pentru acest lucru este nevoie de Number Share și deocamdată nu avem informații despre această lansare. Vom posta aici când avem noutăți.

Lucian60
Junior entuziast
Buna @MihaelaC,dupa cum am scris, azi am fost in magazinul Orange din Bucuresti,calea Mosilor,nr.292,si ghici ce? Colegul tau s-a uitat lung la mine si mi-a zis direct ca nu se poate. La insistentele mele si citind raspunsul tau a verificat disponibilitatea numarului meu YOXO si NU se poate muta pe eSIM. l-am rugat sa verifice daca pot face un cont,card de debit,card de credit la Orange Money si ghici ce? Nu se poate nici asta. Imi pare rau ca am portat numarul la Orange -Yoxo si nu pot beneficia de nimic din oferta voastra . Mai stau putin si ma portez iar in alta retea.Multumesc mult pentru ajutor dar se pare ca in Romania toate serviciile de telefonie mobile sunt la fel suport....0 (zero). O zi buna si succes tuturor care vor sa treaca pe eSIM la Yoxo si Orange Money !!! Eu nu pot !!!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Lucian60 îmi pare rău pentru neplăceri. Pentru că este nevoie să verificăm contul, ți-am trimis un mesaj în privat, pe e-mail. Aștept răspunsul tău, apoi le transmit colegilor, verificăm ce s-a întâmplat și revin.

Lucian60
Junior entuziast
@MihaelaC,multumesc !

DanielaH
Moderator
@Lucian60, încă o dată, ne pare foarte rău pentru experiența trăită de tine. Am luat legătura cu colegii noștri din shop-ul din Moșilor și te așteaptă să mergi acolo pentru schimbarea SIM - eSIM. Magazinul este deschis astăzi până la ora 7 și jumătate. Vom reveni și cu răspunsul colegilor de la Orange Money către care am redirecționat sesizarea ta. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere și te așteptăm să revii în Comunitate. Weekend plăcut!

Lucian60
Junior entuziast
@DanielaH , multumesc !

DanielaH
Moderator
@Lucian60, ai făcut schimbarea la eSIM? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.

Lucian60
Junior entuziast
@DanielaH, inca nu am facut schimbarea, multumesc .

Lucian60
Junior entuziast
@DanielaH, azi am instalat eSim in magazinul din calea Mosilor. Functioneaza perfect ,VoLTE, VoWIFI, multumesc mult pentru suport si implicare in rezolvarea problemei mele. O seara buna.

DanielaH
Moderator
Yeeey! Ne bucurăm mult că ai rezolvat și mulțumim pentru feedback! Te mai așteptăm aici în Comunitate. O seară frumoasă!

EusebiuB
Junior entuziast
Buna dimineata, Mai avem ceva noutati despre number share? Thx