la 03-04-2020 06:11 PM
25-07-2024 10:38 AM - editat 25-07-2024 10:39 AM
Update 25.07.2024
eSIM este disponibil pentru abonamentele YOXO și puteți activa direct din aplicație. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.
Referitor la serviciul Number Share, acesta nu este disponibil pentru abonamentele YOXO. Când vom avea noutăți de la colegi, vom reveni către voi.
Trecerea la abonamentul YOXO presupune rezilierea abonamentului Orange.
la 24-07-2024 08:37 PM
Un raspuns extrem de eficient. Din pacate doar ptr Orange.
Si daca tot ti-ai permis sa imi faci o recomandare (desi nu ti-am solicitat asa ceva), iti fac si eu una: citeste raspunsurile moderatorilor Orange, de la inceputuri, ca va fi number share in a doua jumatate a anului. Si asa au tinut-o vreme indelungata.
Si da, aici ai dreptate: inceteaza sa fii offtopic.
Imi cer scuze celorlalti membri de aici, daca ei considera ca am exagerat cu ceva.
24-07-2024 08:50 PM - editat 24-07-2024 08:53 PM
Un argument valid.
Topicul fiind unul vechi a rămas cu un răspuns care poate induce in eroare.
Partea respectivă ar trebui ștearsă sau editata.
Poti face o cerere către moderator pentru updatarea/editarea răspunsului marcat ca soluție.
De asemenea ai posibilitatea de a deschide un topic nou, alegerea îți aparține.
O seară plăcută!
25-07-2024 10:38 AM - editat 25-07-2024 10:39 AM
Update 25.07.2024
eSIM este disponibil pentru abonamentele YOXO și puteți activa direct din aplicație. Pentru activare este important să aveți telefonul compatibil eSIM.
Referitor la serviciul Number Share, acesta nu este disponibil pentru abonamentele YOXO. Când vom avea noutăți de la colegi, vom reveni către voi.
Trecerea la abonamentul YOXO presupune rezilierea abonamentului Orange.
la 25-07-2024 10:46 AM
Edit 22 dec. 2021 - nu avem încă informații exacte cu privire la lansarea serviciului Number Share pentru abonamentele de tip Yoxo. Colegii estimează în acest moment că va fi după jumătatea anului 2022. asta e ceea ce s-a transmis acum ft multa vreme...din pacate se pare ca daca vrei sa ai number share trebuie sa cauti in alta parte nu la yoxo
la 28-08-2024 12:39 PM
Nu inteleg de ce orange vrea sa trage clientii la abonament , fiecare incercare de setare avansata sau optiune ajunge la abonament , Un lucru negativ din partea operatorilor ca nu este de ajuns cat platesc clientii prepay de ex. desi vrea sa il traga tot mai adinc in extra plati. Sincer nu vad de ce e neaparat nevoie de abonament ca sa activam un ceas smart la esim ? putea sa fie o optiune si in yoxo /prepay ! Inteleg ca in acest caz , folosesc reteaua mai multe dispozitive si asta este consum mobil extra la operator dar poate fi inclus in yoxo/prepay cu un pret mai mare rezonabil. Este uimitor ca sunt de aproape 30ani la orange si nu putem sa avem macar un esim (numbershare) activat pe smartwatch 😞 Fidelitate extrem de redus , daca racapitulez cei 30 ani ,si punctele thankyou sunt amuzante ca se expira intrun interval de timp si poti sa o folosesti la cumpararea unui telefon numai si numai la orange unde pretul este cu 30% mai mare ca altundeva 😄 ) Totusi ramanem pe pamant , daca nu ne convine , schimbam operator , tot la fel de harabura dar macar se schimba ceva 😄
la 28-08-2024 04:30 PM
Doar fa pe site la competitie o simulare de abonament cu portare, fara sa finalizezi cosul... si ulterior te contacteaza ei ptr a iti face o oferta, mai mica decat cea actuala. Cu siguranta e harababura si acolo, dar macar platesti mai putin 🙂
la 28-08-2024 05:19 PM
te referi pe orange sa fac simulare ? cred ca orcum ne contacteaza sa fac abonament
la 28-08-2024 06:25 PM
Nu, la competitie
la 25-07-2024 10:42 AM
Vă mulțumim pentru intervenția pe acest topic, am adăugat un nou update.
la 22-08-2024 06:39 PM
Am văzut că au ofertă acum la abonamentele Orange cu 50% pe 2 ani, am zis să fac portarea și în felul ăsta mai adaug și opțiunea de number share.
Intru pe cont, selectez opțiunea de portare și mi se spune că nu se poate porta numărul de YOXO și că trebuie să merg la un sediu Orange.
Ajung la Orange și mi se spune că se poate realiza portarea dar nu voi beneficia de ofertă deoarece cartela va fi considerată nouă iar oferta este valabilă doar pentru clienți existenți.
Păi stai puțin...
Pe contul meu Orange mă pot porta din altă din orice altă rețea mai puțin din YOXO care aparține Orange. În același timp siteul îmi oferă opțiunea de a face un abonament nou cu oferta, deși eu nu am niciun număr Orange. Parcă era pentru clienți existenți. Cum se face că un abonament nou sau portarea de pe altă rețea se consideră ca fiind "client fidel" dar portarea de pe YOXO nu e.
Mâine merg la Vodafone, au ofertă 50% doar pentru primul an dar e bine și atât.
la 22-08-2024 08:15 PM
Am uitat să menționez și faptul că voi trimite plângere la protecția consumatorului pentru discrepanțe serioase in definiția "clientului fidel Orange".
la 22-08-2024 08:32 PM
Stai "linistit"... dupa primele 3-4 luni iti vor mari acel pret de 50% pe motiv de imbunatatire servicii tehnice (sau ceva de genul asta). Iti spun din experienta mea si a altora (nu putini). Iar de instiintat despre asta vor semnala pe ultima foaie a facturii, scris mic mic mic.
la 23-08-2024 08:09 AM
Nu este adevărat
la 23-08-2024 08:32 AM
Pe baza a ce spui ca nu e adevarat? Eu, ca sa sustin ce am spus, pot arata facturi si discutiile cu cei de la Orange. In plus exista suficiente forumuri care demonstreaza veridicitatea celor spuse de mine
la 23-08-2024 10:14 AM
Scuze....am crezut ca te referi la VDF
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor