ZTE F6605R - viteza mediocra
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2024 05:00 PM - editat ultima oară la 08-01-2024 05:03 PM de DanielaH
Buna ziua, de o săptămână am făcut contractul Fiber 2300 cu TV premium. În pachetul de internet era inclus și meshul wifi6 în fine...
PROBLEMA : viteza mediocra (lângă router ating 1800 mbs pe telefon, foarte multumit) dacă ma îndepărtez și probabil meshul preia semnalul nu trec de 500 și nu pot adăuga extender sau alt router wifi prin porturile LAN.
Ma puteți ajuta cu un sfat? De ce nu merge sa extind rețeaua? Din cauza meshul ui? De ce nu pot adăuga un router mai potent la un port LAN?
Multumesc și sa aveți un an nou plin de clipe de excepție!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2024 05:32 PM
Salut,
Daca inchizi temporar repeater-ul ai viteze mai bune? Poate pur si simplu interfereaza unul cu celalalt. Mi s-a mai intamplat si mie pe alte dispozitive. Sunt anumite locuri in care esti preluat de dispozitivul principal (cel mai indepartat), in loc de repeater (sau invers). Si de acolo si viteza.
Si daca poti, incearca sa confirmi daca reteaua la care esti conectat este intr-adevar cea de la care te astepti sa primesti semnal. Adica sa nu ramai "agatat" la reteaua principala (si mai indepartat), in loc sa fii pe repeater (sau invers).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 08-01-2024 06:13 PM
Salut,
Nu monta dispozitivul de ”mesh” atât de departe: sursa ”mesh-ului” este tot routerul ZTE. Deci plasându-l undeva mai aproape de router vei avea o conexiune WiFi mai ok. Dacă este sau nu vorba despre eventuale interferențe, rămâne de clarificat ulterior. Te așteptăm cu o nouă validare a conexiunii/vitezei.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2024 10:33 AM
@Sepu4, te-au ajutat răspunsurile primite? S-a rezolat situația? Te așteptăm să revii cu detalii noi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-01-2024 09:05 PM
Am încercat cu foarte multe resetari atât ale router-ului cât și ale mesh-ului, merge acceptabil după reset iar după câteva ore, rău spre deloc... Chiar nu știu ce sa fac ce sa zic... Cred ca voi rezilia contractul, am văzut ca nu sunt singurul în aceasta situație, ori este o problema de hardware a router-ului la acest pachet fibra 2300 ori Orange merg pe principiul lasă că merge și asa... Dezamăgitor...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2024 07:51 AM
Salut. Aceeași problema o am și eu. Am sunat la orange. Au spus ca știu de problema asta și ca este o problema de firmware ce se remediază în următoarea perioada. Eu intenționez sa cumpăr alt router.