anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme deconectare internet Huawei 5G CPE Pro

Salut. Folosesc un abonament Smart 15 intr-un router 5G CPE Pro (H112-372) de la Huawei, din care scot cablu pana intr-un mesh tot de la Huawei (WS8100-23). Sunt extrem de multumit de viteze si performante si acoperire.
Problema e ca am parte de niste deconectari/momente in care pierd accesul la internet. Semnal am aproape maxim, vitezele sunt aproape de fibra, dar de minim 2 ori pe zi trebuie sa restartez routerul ca sa am acces la internet.
In momentele in care pierd accesul la internet, nu se mai incarca nimic, iar dupa cateva minute, am un ping de 2000-4000ms. Am incercat aproape tot ce puteam incerca. Doar restart-ul functioneaza.
Aveti careva dintre voi experiente similare? Daca da, ati gasit o solutie care sa functioneze?
6 Răspunsuri 6

Anonim
Neaplicabil
Pare ca pe wireless ceva nu mai merge bine. Problemele astea le ai pe cablu sau doar pe conexiunile fara fir? Sau ambele? Ai modificat ceva setari?

Nu folosesc wireless-ul routerului 5G CPE Pro. Din el trag internet pentru mesh, iar toate conexiunile sunt prin mesh, unde folosesc doar wifi.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Salutare! Posibil să fie o problemă din softul lui. Cred că cel mai bine ar fi să iei legătura cu cei de la sportul Huawei şi să pui o întrebare. E clar că nu poate fi din acoperire sau reţea.

@Vio73, din pacate nu cred ca am cui, ei vor da vina pe operator si e un ciclu fara sfarsit. 🙂 Din ce am gasit pe internet, pare ca folosesc deja ultima versiune de soft, deci un update iese din calcul 😕

Salutare! Mai are cineva ceva sugestii? Inca ma bat zilnic de aceeasi problema. Cei de la tehnic zic ca "totul e in parametri" si nu vor sa ma ajute defel. 😕

Vio73
#StarMember & September Problem Solver
Face așa și pe wifi și prin cablu utp? Eu zic să încerci să vorbești cu cei de la Huawei!