Probleme deconectare internet Huawei 5G CPE Pro

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2022 02:56 PM
Salut. Folosesc un abonament Smart 15 intr-un router 5G CPE Pro (H112-372) de la Huawei, din care scot cablu pana intr-un mesh tot de la Huawei (WS8100-23). Sunt extrem de multumit de viteze si performante si acoperire.
Problema e ca am parte de niste deconectari/momente in care pierd accesul la internet. Semnal am aproape maxim, vitezele sunt aproape de fibra, dar de minim 2 ori pe zi trebuie sa restartez routerul ca sa am acces la internet.
In momentele in care pierd accesul la internet, nu se mai incarca nimic, iar dupa cateva minute, am un ping de 2000-4000ms. Am incercat aproape tot ce puteam incerca. Doar restart-ul functioneaza.
Aveti careva dintre voi experiente similare? Daca da, ati gasit o solutie care sa functioneze?
Problema e ca am parte de niste deconectari/momente in care pierd accesul la internet. Semnal am aproape maxim, vitezele sunt aproape de fibra, dar de minim 2 ori pe zi trebuie sa restartez routerul ca sa am acces la internet.
In momentele in care pierd accesul la internet, nu se mai incarca nimic, iar dupa cateva minute, am un ping de 2000-4000ms. Am incercat aproape tot ce puteam incerca. Doar restart-ul functioneaza.
Aveti careva dintre voi experiente similare? Daca da, ati gasit o solutie care sa functioneze?
1a893f5b8a22b97e_297093467_898980807726806_8548889041342559937_n_original.png
Previzualizare fișier
96 KB
3d0b51734b02da26_294748398_451012577038518_1828093612875412668_n_original.png
Previzualizare fișier
178 KB
7b7e54e207724ff8_296926094_894880898568112_6977313197439261969_n_original.png
Previzualizare fișier
91 KB
6 Răspunsuri 6
Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2022 03:02 PM
Pare ca pe wireless ceva nu mai merge bine. Problemele astea le ai pe cablu sau doar pe conexiunile fara fir? Sau ambele?
Ai modificat ceva setari?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2022 03:12 PM
Nu folosesc wireless-ul routerului 5G CPE Pro. Din el trag internet pentru mesh, iar toate conexiunile sunt prin mesh, unde folosesc doar wifi.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2022 03:12 PM
Salutare!
Posibil să fie o problemă din softul lui. Cred că cel mai bine ar fi să iei legătura cu cei de la sportul Huawei şi să pui o întrebare. E clar că nu poate fi din acoperire sau reţea.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-08-2022 03:17 PM
@Vio73, din pacate nu cred ca am cui, ei vor da vina pe operator si e un ciclu fara sfarsit. 🙂 Din ce am gasit pe internet, pare ca folosesc deja ultima versiune de soft, deci un update iese din calcul 😕

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-09-2022 09:58 PM
Salutare! Mai are cineva ceva sugestii? Inca ma bat zilnic de aceeasi problema. Cei de la tehnic zic ca "totul e in parametri" si nu vor sa ma ajute defel. 😕

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-09-2022 09:04 AM
Face așa și pe wifi și prin cablu utp? Eu zic să încerci să vorbești cu cei de la Huawei!
